„YouTube” — największa platforma do udostępniania i przeglądania materiałów wideo.
Aktywna miesięczna publiczność YouTube przekracza 1 miliard użytkowników.
Użytkownicy YouTube oglądają 1 miliard godzin wideo dziennie. Średni czas oglądania wynosi 40 minut.
Precyzyjna segmentacja reklamy. Możliwość dostosowania reklamy na YouTube do wybranej grupy odbiorców.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Optymalizacja kanału: czym jest?
Optymalizacja to zestaw działań, które pomagają użytkownikom znaleźć Twój kanał, wpisując słowa kluczowe w wyszukiwarkę.
Do optymalizacji kanału pomocne są: projektowanie, tworzenie zwiastuna i opisów, praca nad tagami i kanałami z polecanych, listy odtwarzania i wiele innych.
Brak wideo: co robić?
Jeśli nie masz wideo, pomożemy w opracowaniu scenariusza. Przygotowany scenariusz ułatwi nagrywanie własnego materiału wideo. W razie potrzeby nasi eksperci pomogą wybrać operatora kamery.
Z jakimi tematami pracujecie?
Wśród klientów mamy właścicieli kanałów na YouTube o różnych tematach – firmy oferujące konkretne usługi lub produkty, marki oraz blogerów.
Klienci stawiają przed nami konkretne cele reklamowe, takie jak zwiększenie liczby subskrybentów, ruchu na stronie internetowej firmy i wiele innych.
Ile kosztuje promocja kanału na YouTube?
Ostateczna cena zależy od kilku czynników:
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.
wszystkie cele i zadania projektu. Zanalizujemy rynek.
indywidualną ofertę handlową.
i podpisujemy umowę. Rozpoczynamy pracę.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...
„