Title Image

Pozycjonowanie na YouTube

Ten kanał promocyjny doskonale nadaje się, jeśli masz wideo, które trzeba wypromować, lub własny kanał na YouTube.
O pozycjonowaniu

Dlaczego YouTube?

„YouTube” — największa platforma do udostępniania i przeglądania materiałów wideo.

Aktywna miesięczna publiczność YouTube przekracza 1 miliard użytkowników.

O możliwościach

Korzyści z pozycjonowania na YouTube:

Użytkownicy YouTube oglądają 1 miliard godzin wideo dziennie. Średni czas oglądania wynosi 40 minut.

Precyzyjna segmentacja reklamy. Możliwość dostosowania reklamy na YouTube do wybranej grupy odbiorców.

Ile kosztuje pozycjonowanie na YouTube?

 

Koszt pozycjonowania 1 kanału

od 2500 PLN

JAKIE NARZĘDZIA WYKORZYSTYWANE SĄ NA YOUTUBE?

Zarządzanie kanałem

Tworzymy strategię i koncepcję Twojego kanału. Optymalizujemy filmy, przyciągając nową widownię. Pomagamy w tworzeniu scenariuszy do filmów oraz montażu.

Ведение канала

Reklama ukierunkowana

Precyzyjna segmentacja reklamy. Konfigurujemy reklamy na YouTube dla wybranej grupy odbiorców.

Таргетированная реклама

Skuteczne narzędzia

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Tworzenie i projektowanie kanału0
Przesyłanie materiałów0
Wybór rodzajów reklamy0
Analiza i optymalizacja0

ETAPY ZARZĄDZANIA KANAŁEM NA YOUTUBE

1
Pierwszy krok
Określenie celów i zadań projektu.
2
Drugi krok
Analiza rynku. Opracowanie strategii.
3
Trzeci krok
Projektowanie kanału.
4
Czwarty krok
Opracowanie planu treści. Publikacja filmów.
5
Piąty krok
Komunikacja z widownią.
6
Szósty krok
Miesięczna analiza wyników.
Dowiedz się teraz, ile kosztuje zarządzanie Twoim kanałem na YouTube!

Wyniki promocji na YouTube:

Zwiększenie liczby wyświetleń filmów, dotarcie do nowej widowni.
Zwiększenie liczby subskrybentów kanału.
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i jej usług.
Zwiększenie lojalności użytkowników.
Zwiększenie rozpoznawalności marki.
Stymulowanie wzrostu sprzedaży.
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O branżach naszych klientów

Dla jakiego biznesu nadaje się SMM?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje zarządzanie kanałem na YouTube dla Twojego biznesu!
Pytania i odpowiedzi

Optymalizacja kanału: czym jest?

Optymalizacja to zestaw działań, które pomagają użytkownikom znaleźć Twój kanał, wpisując słowa kluczowe w wyszukiwarkę.

Do optymalizacji kanału pomocne są: projektowanie, tworzenie zwiastuna i opisów, praca nad tagami i kanałami z polecanych, listy odtwarzania i wiele innych.

Brak wideo: co robić?

Jeśli nie masz wideo, pomożemy w opracowaniu scenariusza. Przygotowany scenariusz ułatwi nagrywanie własnego materiału wideo. W razie potrzeby nasi eksperci pomogą wybrać operatora kamery.

Z jakimi tematami pracujecie?

Wśród klientów mamy właścicieli kanałów na YouTube o różnych tematach – firmy oferujące konkretne usługi lub produkty, marki oraz blogerów.

Klienci stawiają przed nami konkretne cele reklamowe, takie jak zwiększenie liczby subskrybentów, ruchu na stronie internetowej firmy i wiele innych.

Ile kosztuje promocja kanału na YouTube?

Ostateczna cena zależy od kilku czynników:

  • początkowego stanu kanału;
  • ilości materiałów wideo;
  • wieku kanału;
  • poziomu konkurencji;
  • niszy, którą zajmuje kanał.
JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z NAMI
  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.

  • 2
    WSZYSTKO DOGŁĘBNIE SPRAWDZIMY

    wszystkie cele i zadania projektu. Zanalizujemy rynek.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    indywidualną ofertę handlową.

  • 4
    ZGODZIMY SIĘ NA WSZYSTKIE WARUNKI

    i podpisujemy umowę. Rozpoczynamy pracę.

KTO BĘDZIE PRACOWAĆ NAD TWOIM KONTEM NA YOUTUBE?

KIEROWNIK DZIAŁU SMM
  • Specjalista ds. SMM
  • Kopirajter
  • Grafik
  • Menadżer społeczności
  • Redaktor
KIEROWNIK DZIAŁU TARGETINGU
  • Specjalista ds. targetingu
MENEDŻER OSOBISTY
Blog SMM
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×