Liczba instalacji = 1 248
Koszt kliknięcia = 0,56$
Wyświetlenia – 280 633
Zasięg – 170 478
Wskaźnik konwersji z kliknięcia na instalację wyniósł = 23%
Klient
Cel klienta
  • Przyciągnij większą liczbę instalacji w cenie nie przekraczającej 2,5$.
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki.
  • Wprowadzenie aplikacji na stały ruch organiczny.
Rozwiązanie
Wybór narzędzia

Jako narzędzie do rozwiązania bieżących zadań wybrano Google Ads.

Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
Tworzenie reklam i kreatywnych materiałów do kampanii

Celem reklamy jest pokazanie użytkownikom gotowego rozwiązania dla ich problemów. Stawiamy to zadanie na pierwszym miejscu podczas tworzenia kreatywnych materiałów, określamy ból docelowej grupy i poprzez kampanię reklamową pokazujemy drogę do rozwiązania.

Image
2
Krok drugi
Uruchomienie reklamy w Wyszukiwarce

Dobór słów kluczowych, tworzenie listy słów kluczowych do wykluczenia, grupowanie słów kluczowych, rozmieszczenie na stronach docelowych, tworzenie reklam, ustawienie targetingu – wszystko to jest częścią naszej pracy w celu uzyskania efektywnych kampanii.

Image
3
Krok trzeci
Uruchomienie reklamy na YouTube

Zakres prac jest podobny do konfiguracji reklamy w Wyszukiwarce, ale w przypadku reklamy na YouTube opracowujemy także miejsca do wyświetlania reklam w celu zwiększenia skuteczności kampanii.

Image
4
Krok czwarty
Konfiguracja remarketingu

Włączenie tego narzędzia pozwala na wyświetlanie reklam docelowej grupie odbiorców w sieci reklamowej składającej się z partnerów, witryn internetowych i aplikacji z AdSense.

Image
5
Krok piąty
Optymalizacja kampanii

Podczas prowadzenia kampanii reklamowych nasi specjaliści regularnie dodają nowe słowa kluczowe do wykluczenia, dostosowują stawki i reklamy oraz wstrzymują słabo skuteczne słowa kluczowe.

Image
6
Krok szósty
Testowanie A/B kreatywów

W ramach prac przeprowadzane jest porównywanie kreatywów w celu znalezienia najbardziej efektywnych dla różnych segmentów odbiorców.

Cechy pracy nad projektem

Klient określił dość krótki okres kampanii – 2 miesiące. Niemniej jednak udało się osiągnąć wyniki priorytetowych KPI – Koszt instalacji = 1,03 $ (26% obniżenie kosztu instalacji).

Wyniki

Liczba instalacji = 1 248
Koszt kliknięcia = 0,56$
Wyświetlenia – 280 633
Zasięg – 170 478
Wskaźnik konwersji z kliknięcia do instalacji wyniósł = 23%
Zachwyceni wynikami? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
×