Jako narzędzie do rozwiązania bieżących zadań wybrano Google Ads.
Celem reklamy jest pokazanie użytkownikom gotowego rozwiązania dla ich problemów. Stawiamy to zadanie na pierwszym miejscu podczas tworzenia kreatywnych materiałów, określamy ból docelowej grupy i poprzez kampanię reklamową pokazujemy drogę do rozwiązania.
Dobór słów kluczowych, tworzenie listy słów kluczowych do wykluczenia, grupowanie słów kluczowych, rozmieszczenie na stronach docelowych, tworzenie reklam, ustawienie targetingu – wszystko to jest częścią naszej pracy w celu uzyskania efektywnych kampanii.
Zakres prac jest podobny do konfiguracji reklamy w Wyszukiwarce, ale w przypadku reklamy na YouTube opracowujemy także miejsca do wyświetlania reklam w celu zwiększenia skuteczności kampanii.
Włączenie tego narzędzia pozwala na wyświetlanie reklam docelowej grupie odbiorców w sieci reklamowej składającej się z partnerów, witryn internetowych i aplikacji z AdSense.
Podczas prowadzenia kampanii reklamowych nasi specjaliści regularnie dodają nowe słowa kluczowe do wykluczenia, dostosowują stawki i reklamy oraz wstrzymują słabo skuteczne słowa kluczowe.
W ramach prac przeprowadzane jest porównywanie kreatywów w celu znalezienia najbardziej efektywnych dla różnych segmentów odbiorców.
Klient określił dość krótki okres kampanii – 2 miesiące. Niemniej jednak udało się osiągnąć wyniki priorytetowych KPI – Koszt instalacji = 1,03 $ (26% obniżenie kosztu instalacji).