Klientowi zależało na zwiększeniu liczby zapytań przez stronę internetową bez stałych nakładów na reklamę kontekstową. Strona internetowa wymagała optymalizacji, a także prac technicznych i dostosowania bloków na stronach.
Pracowaliśmy nad strukturą strony internetowej i podstronami, zoptymalizowaliśmy treści, opracowaliśmy i wdrożyliśmy skuteczną strategię linkowania. Pomogło to zwiększyć ruch na stronie, a poprawa użyteczności witryny przyczyniła się do zwiększenia liczby konwersji i czasu, jaki użytkownicy spędzali na stronie.
W pierwszym miesiącu pozycjonowania zostaly wybrane docelowe frazy i przeprowadzono ich grupowanie. Przy wyborze jądra semantycznego uwzględniliśmy informacje od klienta, popyt użytkowników na podstawie analizę katalogów, tytułów i struktury witryn konkurencyjnych.
Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu aktualnej optymalizacji zewnętrznej. W wyniku tego naprawiliśmy znalezione błędy, przygotowaliśmy zalecenia dotyczące wzmocnienia optymalizacji dla wyszukiwarek oraz komercyjnej części witryny dla użytkowników.
Branża wysokiej konkurencji w konkurencyjnym regionie, trudności w pracy z systemem administracyjnym.
Podczas optymalizacji struktury istniejącej strony skupiliśmy się na jej rozszerzeniu: stworzono nowe strony docelowe pod frazy kluczowe użytkowników. Strony te zostały wypełnione odpowiednią treścią tekstową, pisząc ją zgodnie z wybranymi frazami kluczowymi oraz wymaganiami algorytmów wyszukiwarek dotyczącymi ekspertyzy i wiarygodności treści. Dodano także odpowiednie karty produktów.
Pracowaliśmy nad poprawą błędów, optymalizacją i tworzeniem treści, meta-tagów, nagłówków, wdrażaniem wewnętrznych linków oraz nad optymalizacją stron docelowych i poprawą jakości.
Przeprowadzono analizę dostosowania witryny do różnych rozmiarów ekranów i wprowadzono zmiany w celu zoptymalizowania wersji responsywnej. Ruch z urządzeń mobilnych stale rośnie, dlatego użytkownik powinien mieć możliwość znalezienia potrzebnych informacji w jak najmniejszej liczbie kliknięć: znalezienie produktu, złożenie zamówienia, przejście do kategorii.
Ważnym elementem jest obecność na stronie elementów komercyjnych, takich jak informacje o kosztach, formularze kontaktowe, warunki współpracy. Wprowadzenie elementu komercyjnego do kart produktów w postaci przycisku „Zamów”, optymalizacja strony „Ceny” pozytywnie wpłynęły na wskaźniki zachowań użytkowników i konwersje witryny.