Klient
Czego potrzebowała marka

Obecność strony internetowej w TOP-10 według docelowych fraz, równocześnie zachowując wysokie pozycje starej strony internetowej w TOP-10 w wynikach wyszukiwania.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Ponieważ firma już miała stronę internetową, która częściowo pokrywała się z nową stroną pod względem oferty i funkcjonalności, ważne było wyeliminowanie ryzyka afiliacji, co zostało zrobione jeszcze przed indeksacją nowej strony. Następnie przyspieszyliśmy indeksację nowej strony i dostosowaliśmy ją do wymagań wyszukiwarek.

Zadowolony z wyników? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Pierwszy krok
AUDYT STRONY INTERNETOWEJ

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Image
2
Drugi krok
ANALIZA STRONY POD KĄTEM OGRANICZEŃ ZE STRONY SYSTEMÓW WYSZUKIWANIA

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Cechy pracy nad projektem

Wszelkie zmiany na stronie wymagają zgody klienta, co wpływa na tempo osiągania wyników. Jednak szybkie odpowiedzi pozwalają zachować harmonogram opracowanej strategii.

Image
3
Trzeci krok
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA

Podczas tworzenia nowej strony internetowej pojawiły się pewne błędy techniczne w projektowaniu i konfiguracji indeksowania witryny. Poprawa tych błędów nie tylko poprawia indeksację strony, ale także zwiększa jej pozycje w systemach wyszukiwania.

Image
4
Czwarty krok
STRUKTURA STRONY INTERNETOWEJ

Aby stworzyć poprawną strukturę, dokonano szczegółowej analizy zapotrzebowania docelowej grupy odbiorców i struktury witryn znajdujących się na szczycie wyników wyszukiwania w systemach wyszukiwania. Następnie dostosowano strukturę katalogu do zebranej semantyki.

Image
5
Piąty krok
OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA

Praca nad tekstem, nagłówkami i metatagami stała się priorytetem, ponieważ w trakcie tworzenia witryny niektóre teksty zostały skopiowane ze starej strony, a szablonowe metatagi CMS nie zostały zmienione.

Image
6
Szósty krok
OPTYMALIZACJA ZEWNĘTRZNA

Podczas optymalizacji zewnętrznej dla nowej strony internetowej kluczowym jest zapewnienie stałego wzrostu ilości odnośników zewnętrznych. Rozpoczęliśmy również pracę nad rozszerzeniem naturalnego otoczenia odnośników.

Wyniki promocji strony internetowej ds. sprzedaży samochodów

Zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania o ponad 9 razy.
Zwiększenie czasu spędzanego na stronie przez użytkowników przychodzących z wyników wyszukiwania o ponad 3 razy.
Umieszczenie zarówno starej, jak i nowej strony w TOP wyników wyszukiwania dla kluczowych zapytań.
Usunięcie błędów technicznych.
×