Wzrost % zapytań w TOP-10 w docelowych regionach 4-krotnie.
Wzrost organicznego ruchu ze wszystkich regionów +142%.
Dynamika widoczności strony 12000+ słów kluczowych w USA.
Klient
Czego potrzebowała marka

Głównym celem postawionym przez klienta było zwiększenie ruchu ze stron wyszukiwarek i pozycji strony.

Na początku kampanii pozycjonowania objęliśmy jeden region, a później rozszerzyliśmy obszar działania na kilka docelowych regionów ruchu: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Kanada, Ukraina.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy
  • Zbieraliśmy szeroką semantykę dla wszystkich obszarów docelowych.
  • Przeprowadziliśmy szereg działań w celu prawidłowej indeksacji.
  • Usunęliśmy wiele błędów technicznych i zoptymalizowaliśmy renderowanie treści.
  • Stworzyliśmy i zoptymalizowaliśmy ponad 40 tekstów na stronach docelowych witryny.
  • Przeprowadziliśmy prace nad optymalizacją stron z filtrowaniem i tagami.
  • Od drugiego miesiąca kampanii aktywnie pracowaliśmy nad budowaniem bazy linków dla witryny uwzględniając wszystkie regiony, w których prowadziliśmy kampanię pozycjonowania witryny.
Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
Zbieranie semantyki dla 6 docelowych regionów

Zebraliśmy słowa kluczowe, dokładnie analizując zapotrzebowanie w wyszukiwarkach w docelowych regionach – USA, Wielka Brytania, Kanada, Ukraina (specyfika działalności klienta stanowiła wyzwanie). Przeprowadziliśmy klasteryzację zapytań.

W kolejnym etapie przeanalizowaliśmy inne rynki i zaproponowaliśmy klientowi wejście na rynki Francji, Hiszpanii, Niemiec, Brazylii.

Image
2
Krok drugi
Audyt SEO i usuwanie błędów technicznych

Przeprowadziliśmy kompleksową audyt witryny w celu sprawdzenia wszystkich wskaźników SEO, zawartości i komponentów technicznych, a także poziomu obecnej optymalizacji zewnętrznej. Przeprowadziliśmy również szereg działań w celu skonfigurowania właściwej indeksacji i renderowania treści witryny. Po skonfigurowaniu renderowania, wyszukiwarki zaczęły indeksować całą zawartość witryny, co przyczyniło się do wzrostu pozycji i ruchu.

Cechy pracy nad projektem
  • Strona została zrealizowana przy użyciu JS, a renderowanie treści nie było skonfigurowane, co skutkowało tym, że wyszukiwarki nie indeksowały znacznej części treści. Naszym zadaniem było skonfigurowanie właściwej indeksacji witryny za pomocą renderowania.
  • Domena witryny była stosunkowo młoda w porównaniu do głównych konkurentów w danej dziedzinie.
Image
3
Krok trzeci
Praca nad profilami linków

Przeprowadziliśmy szczegółową analizę masy linków witryny oraz konkurencyjnych witryn. Witrynie brakowało zewnętrznych linków i źródeł linków. Praca nad masą linków została rozpoczęta natychmiast po ogólnym audycie witryny. Główny nacisk w strategii został położony na zdobywanie linków od użytkowników, postów gościnnych oraz rozpowszechnianie obrazów z linkami do witryny.

Image
4
Krok czwarty
Praca nad przyciąganiem ruchu
  • Zwiększenie ruchu na istniejących stronach

Przeprowadziliśmy analizę pozycji witryny dla istniejących stron. Priorytetowo zajmowaliśmy się słowami kluczowymi, które witryna pozycjonowała w TOP-20-30 i pracowaliśmy nad ich awansem do TOP-10 poprzez optymalizację meta tagów, generację i optymalizację treści, pracę nad kluczowymi słowami w tytułach kart produktów, elementach skrzynkowych itp. Pracowaliśmy również nad zwiększeniem optymalizacji kart produktów (wprowadzając dodatkowe cechy, recenzje 320 stopni, rozszerzając zdjęcia modeli, mikrodane itp.).

  • Praca nad stronami filtracji.

Przeprowadziliśmy optymalizację stron filtracji i tagów: optymalizacja standardowa meta tagów, tytułów, konfiguracja wewnętrznych linków między tymi stronami.

  • Marketing treści

Przeprowadziliśmy pracę nad optymalizacją istniejących treści informacyjnych oraz tworzeniem nowych treści. Analizowaliśmy bezpośrednich i pokrewnych konkurentów pod kątem stron liderów, popularnych tematów i kierunków tworzenia treści. Tematy do artykułów informacyjnych szukaliśmy również na tematycznych forach (analizowaliśmy tematy i treści, które tworzyli użytkownicy).

Wyniki promocji strony internetowej sprzedającej modele 3D

Wzrost pozycji w TOP-10, TOP-20 i TOP-50 w wynikach wyszukiwania Google (USA)
o 4, 2 i 1,5 razy.
Wzrost pozycji w TOP-10 i TOP-20 w wynikach wyszukiwania Google (Kanada)
o 2,7 i 1,8 razy.
Wzrost pozycji w TOP-10 i TOP-20 w wynikach wyszukiwania Google (Wielka Brytania)
o 3 i 2 razy.
Wzrost ruchu organicznego
+ 164% (USA)
Wzrost ruchu organicznego
+ 118% (Kanada)
Wzrost ruchu organicznego
+ 113% (Wielka Brytania)
Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer znajdzie najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
×