Głównym celem klienta było zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania i pozycji strony w TOP wyników Google.
„
Zarezerwowaliśmy zasoby na dogłębne badanie zapytań w wyszukiwarce (zarówno dotyczących kategorii produktów, jak i konkretnych popularnych produktów), uwzględniając priorytetowe kierunki klienta. W wyniku analizy słów kluczowych w semantyce pozostawiśmy tylko te, które są celowe i często występujące.
Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt strony pod kątem ponad 150 wskaźników (w tym analizy zawartości, błędów technicznych oraz aktualnej optymalizacji zewnętrznej). Wszystkie adresy URL witryny zostały stworzone bez używania przyjaznych URL, na stronie znaleziono problemy uniemożliwiające poprawną indeksację (takie jak ukryty nadmiarowy tekst, tagi noindex itp.) oraz wiele błędów technicznych, które zostały usunięte w pierwszych miesiącach pracy.
Pracowaliśmy nad zawartością strony internetowej: optymalizacja i pisanie tekstu, nagłówków, meta tagów oraz wewnętrzne linkowanie z wykorzystaniem promowanych kotwic. Pracowaliśmy nad optymalizacją i tworzeniem stron docelowych oraz poprawą ich jakości poprzez:
Profil linków prowadzących do strony internetowej był niewystarczająco rozwinięty: lista kotwic nie odpowiadała tematyce witryny i nie była różnorodna, a źródła zewnętrzne nie były związane tematycznie. Opracowaliśmy naturalną i kompleksową strategię link buildingu i uruchomiliśmy budowę linków. Wyzwanie polegało na specyfice działalności klienta i tworzeniu aktualnej, wysokiej jakości treści w celu zwiększenia bazy linków. Główny nacisk został położony na zdobywanie linków od tłumu oraz publikowanie gościnnych postów.
>