Wzrost pozycji w TOP-5 i TOP-10 w wynikach Google o 2 razy
Wzrost ruchu organicznego o 108%
+290 nowych słów kluczowych, które strona obejmuje
Klient
Czego marka potrzebowała

Głównym celem klienta było zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania i pozycji strony w TOP wyników Google.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy
  • Zgromadziliśmy semantykę dla wszystkich priorytetowych obszarów strony. Oprócz kategorii i podkategorii, w promocji uczestniczyły także karty produktów.
  • Wdrożyliśmy przyjazne URL-e na wszystkich stronach strony (na początku prac wszystkie strony strony nie miały przyjaznych URL-ów). Optymalizacja adresów URL i nadanie im wyglądu przyjaznych URL-ów znacząco poprawiło pozycje strony w wynikach wyszukiwania.
  • Przeprowadziliśmy optymalizację (adresy URL, meta tagi, produkty) stron promowanych, które zajmowały pozycje 20+. Podstawowa optymalizacja takich stron pozwoliła im zajmować miejsca w TOP-10.
  • Przeprowadziliśmy szereg działań w celu skonfigurowania indeksacji strony, zoptymalizowaliśmy szybkość ładowania strony i usunęliśmy inne błędy techniczne.

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer znajdzie optymalną ofertę dla Twojej firmy.
Image
1
Krok pierwszy
Zbieranie semantyki

Zarezerwowaliśmy zasoby na dogłębne badanie zapytań w wyszukiwarce (zarówno dotyczących kategorii produktów, jak i konkretnych popularnych produktów), uwzględniając priorytetowe kierunki klienta. W wyniku analizy słów kluczowych w semantyce pozostawiśmy tylko te, które są celowe i często występujące.

Image
2
Krok drugi
Audyt SEO i usuwanie błędów technicznych

Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt strony pod kątem ponad 150 wskaźników (w tym analizy zawartości, błędów technicznych oraz aktualnej optymalizacji zewnętrznej). Wszystkie adresy URL witryny zostały stworzone bez używania przyjaznych URL, na stronie znaleziono problemy uniemożliwiające poprawną indeksację (takie jak ukryty nadmiarowy tekst, tagi noindex itp.) oraz wiele błędów technicznych, które zostały usunięte w pierwszych miesiącach pracy.

Image
3
Krok trzeci
Optymalizacja i tworzenie stron, praca nad treścią

Pracowaliśmy nad zawartością strony internetowej: optymalizacja i pisanie tekstu, nagłówków, meta tagów oraz wewnętrzne linkowanie z wykorzystaniem promowanych kotwic. Pracowaliśmy nad optymalizacją i tworzeniem stron docelowych oraz poprawą ich jakości poprzez:

  • Wprowadzenie funkcji filtrowania na strony kategorii.
  • Korekta nazw produktów na stronach listy (dodano słowa kluczowe).
  • Zwiększenie liczby produktów na stronach listy.
  • Wprowadzenie sekcji recenzji i FAQ, itp.
Image
4
Krok czwarty
Profil linków zewnętrznych

Profil linków prowadzących do strony internetowej był niewystarczająco rozwinięty: lista kotwic nie odpowiadała tematyce witryny i nie była różnorodna, a źródła zewnętrzne nie były związane tematycznie. Opracowaliśmy naturalną i kompleksową strategię link buildingu i uruchomiliśmy budowę linków. Wyzwanie polegało na specyfice działalności klienta i tworzeniu aktualnej, wysokiej jakości treści w celu zwiększenia bazy linków. Główny nacisk został położony na zdobywanie linków od tłumu oraz publikowanie gościnnych postów.

 

>

Wyniki promocji strony internetowej sprzedającej części do domowych symulatorów lotniczych

Wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania Google w TOP-5 i TOP-10 dwukrotnie.
Wzrost ruchu organicznego o 108%
Wzrost nowych użytkowników o 89%
+290 nowych słów kluczowych
Zachwyceni wynikami? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
×