Klient
Czego potrzebowała marka

Znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania dla określonych konkurencyjnych słów kluczowych. Zwiększenie liczby zapytań z witryny.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Praca nad projektem opierała się na doświadczeniu w promocji stron internetowych w danej tematyce oraz na cezurach słów kluczowych o dużej konkurencji. Szczegóły można znaleźć poniżej.

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer przygotuje optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
PEŁNA AUDYT STRONY

Przeprowadzono kompleksowy audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu obecnej optymalizacji zewnętrznej.

Image
2
Krok drugi
KONFIGURACJA BEZPIECZEŃSTWA (PROTOKÓŁ HTTPS)

Protokół HTTPS stał się już nieodłącznym elementem jakościowej strony internetowej. Przejście strony na bezpieczny protokół zostało przeprowadzone bez utraty pozycji i ruchu.

Cechy pracy nad projektem

«Tematyka o wysokiej konkurencji, wysoki próg wejścia do branży, młoda domena (mniej niż pół roku od rozpoczęcia prac).»

Image
3
Krok trzeci
OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA

Proces optymalizacji rozpoczął się od tworzenia brakujących stron docelowych oraz dostosowania struktury strony internetowej. Zajmowaliśmy się optymalizacją i tworzeniem treści, nagłówków, meta tagów, linkowania wewnętrznego. Przeprowadziliśmy prace nad optymalizacją stron docelowych i poprawiliśmy ich jakość, dodając przydatne bloki, wizualizując treść oraz wprowadzając informacje handlowe. Poza tym na stronie zostały naprawione błędy techniczne, skonfigurowano właściwą indeksację witryny, główne zwierciadło i usunięto zdublowane strony.

Image
4
Krok czwarty
CZYNNIKI KOMERCYJNE I UŻYTECZNOŚĆ

Przeprowadziliśmy prace w celu wzmocnienia czynników komercyjnych strony: stworzyliśmy stronę z cenami, zawierającą szczegółowe opisy usług oraz formularze kontaktowe; dodaliśmy blok z kosztami poszczególnych usług wraz z formularzem zamówienia na strony docelowe witryny. Te działania zostały przeprowadzone z uwzględnieniem wymagań algorytmów wyszukiwarek, co miało pozytywny wpływ na zachowania użytkowników na stronie oraz pozycje witryny w priorytetowych kierunkach.

Image
5
Krok piąty
PRACA Z RUCHOMOŚCIĄ INFORMACYJNĄ

Stworzyliśmy i wypełniliśmy wysokiej jakości zoptymalizowaną treścią sekcję „Informacje przydatne”. Utworzenie tej sekcji pozwoliło na lepsze zaspokojenie potrzeb użytkowników i przyciągnięcie dodatkowego ruchu informacyjnego na stronę.

Image
6
Krok szósty
OPTYMALIZACJA ZEWNĘTRZNA

Przeprowadziliśmy analizę aktualnej masy linkowej strony pod kątem niskiej jakości źródeł zewnętrznych oraz spamu w profilu anchorów. Wyniki analizy, uzyskane w trakcie badania witryny oraz stron o podobnej tematyce, pozwoliły na opracowanie właściwej strategii linkowania w celu osiągnięcia pozytywnych efektów.

Wyniki pozycjonowania strony internetowej w branży pogrzebowej

Wzrost liczby odwiedzających i wizyt na stronie.
Wzrost ruchu organicznego na stronie.
Osiągnięcie TOP-10 w wynikach wyszukiwania dla kluczowych, konkurencyjnych fraz (np. „usługi pogrzebowe”).
Wzrost odsetka fraz w TOP-20 w Google z 0% do 56%.
Zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google.
×