Znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania dla określonych konkurencyjnych słów kluczowych. Zwiększenie liczby zapytań z witryny.
Praca nad projektem opierała się na doświadczeniu w promocji stron internetowych w danej tematyce oraz na cezurach słów kluczowych o dużej konkurencji. Szczegóły można znaleźć poniżej.
Przeprowadzono kompleksowy audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu obecnej optymalizacji zewnętrznej.
Protokół HTTPS stał się już nieodłącznym elementem jakościowej strony internetowej. Przejście strony na bezpieczny protokół zostało przeprowadzone bez utraty pozycji i ruchu.
«Tematyka o wysokiej konkurencji, wysoki próg wejścia do branży, młoda domena (mniej niż pół roku od rozpoczęcia prac).»
Proces optymalizacji rozpoczął się od tworzenia brakujących stron docelowych oraz dostosowania struktury strony internetowej. Zajmowaliśmy się optymalizacją i tworzeniem treści, nagłówków, meta tagów, linkowania wewnętrznego. Przeprowadziliśmy prace nad optymalizacją stron docelowych i poprawiliśmy ich jakość, dodając przydatne bloki, wizualizując treść oraz wprowadzając informacje handlowe. Poza tym na stronie zostały naprawione błędy techniczne, skonfigurowano właściwą indeksację witryny, główne zwierciadło i usunięto zdublowane strony.
Przeprowadziliśmy prace w celu wzmocnienia czynników komercyjnych strony: stworzyliśmy stronę z cenami, zawierającą szczegółowe opisy usług oraz formularze kontaktowe; dodaliśmy blok z kosztami poszczególnych usług wraz z formularzem zamówienia na strony docelowe witryny. Te działania zostały przeprowadzone z uwzględnieniem wymagań algorytmów wyszukiwarek, co miało pozytywny wpływ na zachowania użytkowników na stronie oraz pozycje witryny w priorytetowych kierunkach.
Stworzyliśmy i wypełniliśmy wysokiej jakości zoptymalizowaną treścią sekcję „Informacje przydatne”. Utworzenie tej sekcji pozwoliło na lepsze zaspokojenie potrzeb użytkowników i przyciągnięcie dodatkowego ruchu informacyjnego na stronę.
Przeprowadziliśmy analizę aktualnej masy linkowej strony pod kątem niskiej jakości źródeł zewnętrznych oraz spamu w profilu anchorów. Wyniki analizy, uzyskane w trakcie badania witryny oraz stron o podobnej tematyce, pozwoliły na opracowanie właściwej strategii linkowania w celu osiągnięcia pozytywnych efektów.