Title Image

Charakterystyka promocji w Polsce

Celem jest pozyskanie nowych klientów, zwiększenie ruchu na stronie internetowej i obniżenie kosztów pozyskiwania.
О перспективах
Pozycjonowanie strony internetowej w Polsce

Rozszerzenie działalności i rozwijanie projektów na rynku europejskim wymaga od przedsiębiorców sprawnego pozycjonowania stron internetowych. Stworzenie strony internetowej to tylko pierwszy krok w realizacji celu. Po jej utworzeniu projekt trzeba promować, a to oznacza, że będzie potrzebne pozycjonowanie. W ten sposób witryna będzie w stanie przynosić zyski.

O projektach
Jak to robimy?

W artykule opowiemy, jak przebiega pozycjonowanie projektów w Polsce i jakie są szczególne cechy optymalizacji w tym regionie.
Dziś Polska to interesujący, ciągle rozwijający się rynek. Kraj ten jest członkiem UE od ponad 15 lat i stosuje standardy obowiązujące w Europie.

Optymalizacja – podstawa promocji witryn internetowych na lokalnym rynku

Według statystyk, ponad 50% użytkowników klika na pierwszy link, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google po wprowadzeniu konkretnej frazy. Aby być pierwszym, nie można zaniedbywać optymalizacji.

Trzy główne cechy promocji na polskim rynku

Dla kierowania do regionalnych klientów i zmniejszenia konkurencji witryny internetowe korzystają z domeny .pl.
Do umieszczania zewnętrznych odnośników na najważniejszych stronach internetowych wybiera się strony z polskimi domenami lub te, które działają w domenach .com i .eu. Taki podejście wpłynie na wzrost jakościowego ruchu.
Właściciele stron internetowych powinni również korzystać z polskiego adresu IP serwera.

Podstawy promocji w Polsce

Pozycjonowanie nie przynosi szybkich rezultatów, ale długotrwałe efekty. Dla dostosowania niezoptymalizowanego projektu do algorytmów wyszukiwarek potrzeba wystarczająco dużo czasu, który specjaliści SEO poświęcają na opracowanie ponad 100 czynników rankingowych.

Optymalizacja techniczna0
Tworzenie nowych stron0
Tworzenie treści0
Tworzenie profilu linkowego0
Case Studies
Dowiedz się teraz o kosztach promocji swojej strony internetowej w Polsce!

Optymalizacja stron internetowych - kluczowe kroki do udanej promocji w Polsce

1
Pierwszy krok
Praca z semantyką

Staranne dobieranie słów kluczowych zwiększa szanse na przyciągnięcie zainteresowanych klientów. Aby wypromować projekt komercyjny w Polsce, często używa się słów kluczowych o „długich ogonach”. Takie zapytania rzadko występują, ale ze względu na swoją maksymalną szczegółowość pomagają generować wartościowy ruch w celu zwiększenia konwersji.

2
Drugi krok
Optymalizacja stron docelowych

Zdobycie polskiego rynku nie jest możliwe bez pracy nad meta-tagami. Tutaj specjaliści SEO uwzględniają specyfikę regionu. Aby zoptymalizować strony docelowe, edytuje się następujące elementy:

  • Tytuł strony internetowej. W wynikach wyszukiwania tytuł znajduje się nad adresem URL strony.
  • Meta opis lub krótki opis wyświetlany w wynikach wyszukiwania. Użytkownik czyta krótki tekst i od razu podejmuje decyzję, czy otworzyć stronę czy nie.
  • Adresy URL zrozumiałe dla użytkownika. Adresy stron powinny być czytelne i zawierać słowa kluczowe.
  • Zdjęcia na stronach internetowych. Opis obrazu powinien zawierać słowa kluczowe.
3
Trzeci krok
Praca nad treścią

Strona internetowa musi być wypełniona użytecznym, interesującym i zoptymalizowanym treścią. Tylko taki podejście przyniesie pozytywne rezultaty w promocji na europejskich platformach. Ponadto należy uwzględnić zainteresowania polskich użytkowników. Dlatego też warto skorzystać z usług native speakerów do tworzenia tekstów.

Ale pojęcie treści nie ogranicza się tylko do tekstu z wykorzystaniem słów kluczowych. Content marketing obejmuje takie elementy, jak:

  • Zdjęcia;
  • Infografiki;
  • Filmy szkoleniowe na YouTube;
  • Krótkie historie na Instagramie;
  • Podcasty;
  • Konsekwentną komunikację wizualną na platformach społecznościowych;
  • Promowanie treści za pomocą płatnych i bezpłatnych kanałów.

Należy pamiętać, że treści wideo i dźwięk nie są rozpoznawane przez roboty wyszukiwarek. Algorytmy nie rozumieją, co jest zawarte w filmie lub podcaście. Dlatego w celu promocji pod treścią wideo i audio pisze się tekst lub objaśnienie zawierające słowa kluczowe. Obecność słów kluczowych ułatwia zadanie wyszukiwarce.

4
Czwarty krok
Pozycjonowanie strony

Interfejs strony internetowej powinien być wygodny i intuicyjny dla użytkowników. To pozwoli podnieść pozycję w wynikach wyszukiwania i przyciągnie odwiedzających.

Strona internetowa powinna być responsywna, co oznacza, że ​​poprawnie wyświetla się nie tylko na monitorze komputera, ale także na laptopie, tablecie, smartfonie o dowolnej wielkości ekranu.

Aby sprawdzić, czy strona internetowa jest odpowiednia dla smartfona, można skorzystać z narzędzia Google Test Mobile Friendly.

Ponadto, na pozycję strony w wynikach wyszukiwania ma wpływ jej szybkość ładowania. Jeśli strona ładuje się szybko, to jej pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wyższa.

5
Piąty krok
Użycie wartościowej treści + rozszerzenie struktury

Marka może wykazać swoją ekspertyzę poprzez prowadzenie bloga. W Polsce popularne są blogi poświęcone zdrowiu, fitnessowi, właściwej diecie, odchudzaniu, projektowaniu wnętrz i architekturze. Jeśli świadczysz usługi w tych obszarach, tworzenie wartościowych wpisów pomoże w promocji swojego biznesu lub projektu.

Aby jednak blog był skuteczny w promocji biznesu w Polsce, należy przestrzegać kilku zasad.

  • Regularność. Jednak częstotliwość publikacji zależy od branży działalności firmy i jej możliwości.
  • Zgodność z wartościami czytelników. Pisanie treści pod kątem SEO to nie wystarczy. Blog jest przede wszystkim tworzony dla czytelników i powinien uwzględniać ich zainteresowania. Pomaga to zwiększyć lojalność wobec projektu i udowodnić wartość tego, co oferujesz.
  • Interesująca wizualizacja. Sam tekst to za mało. Nawet jeśli treść jest bardzo treściwa, warto ją wspierać interesującą, wysokiej jakości grafiką: zdjęciami, ilustracjami, infografikami.
  • Brak bezpośredniej reklamy i stronniczości. Czytelnicy cenią sobie uczciwych i wiarygodnych autorów. Dlatego nie warto pisać jednostronnie i stosować bezpośredniej reklamy. Istnieją inne strony, na których bezpośrednio oferujesz swoje usługi.
  • Cierpliwość. Blog rozwija się stopniowo. Dlatego wyniki mogą być niższe niż oczekiwano w pierwszych miesiącach. Pierwsze efekty pojawią się po 3–4 miesiącach. Termin ten zależy od branży i konkurencji na rynku.

Dla projektów komercyjnych w Polsce dobrym pomysłem jest stworzenie bloga dla sklepu internetowego. Dział ten jest tworzony osobno. Oprócz przeglądowych artykułów, można dodawać porównania produktów z jednej kategorii, testy produktów, informacje o promocjach, wiadomości i inne wartościowe treści.

6
Szósty krok
Dodawanie linków do popularnych polskich katalogów firm

Polscy użytkownicy korzystają z katalogów firm do wyszukiwania informacji. Są to specjalne źródła, do których dodaje się informacje o sklepach internetowych i innych platformach.

Co daje dodanie linku do katalogu firmy:

  1. Projekt pojawi się w katalogu wyszukiwarek.
  2. Strona zostanie wyświetlona w wynikach wyszukiwania w systemach wyszukiwarek.

Jeśli projekt dotyczy branży e-commerce, będzie miał możliwość zwiększenia liczby linków prowadzących do swojej strony.

Katalogi firm oferują pakiety płatne i darmowe do dodawania informacji. Zaletą płatnego pakietu jest lepsza widoczność, czyli możliwość dodawania większej liczby zdjęć, opisów produktów i danych kontaktowych.

Pozycja firmy w katalogu to wizytówka projektu i powinna być wysokiej jakości. Rozsądniej jest zakupić płatny pakiet w dobrym katalogu niż korzystać z wielu słabych.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O dziedzinach naszych klientów

Dla jakiego biznesu nadaje się pozycjonowanie w Polsce?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony internetowej!

Ceny pozycjonowania SEO

Pierwsze efekty optymalizacji są widoczne już po miesiącu pracy. Główne rezultaty i odczuwalny efekt promocji witryny internetowej na polskim rynku:

Sklepy internetowe — od 12 miesięcy.
Firmy promujące swoje produkty w różnych regionach Polski — 6–12 miesięcy.
Biznesy działające w tematycznych niszach o niskiej lub średniej konkurencji — od 6 miesięcy.
Lokalne firmy, które nie są nowicjuszami na rynku, posiadają doświadczenie w sprzedaży — od 6 miesięcy.

Pytania i odpowiedzi

Jak szybko znaleźć się na TOP w Polsce?

Jak szybko znaleźć się na TOP w Polsce

Pozycjonowanie witryny internetowej składa się z wielu działań. Każda czynność jest ukierunkowana na zwiększenie relevancji strony internetowej.

Profesjonalizm i doświadczenie naszych specjalistów, sprawność każdego etapu pracy, własna analiza i wykorzystywanie zaawansowanych usług specjalistycznych pozwalają wpłynąć na tempo promocji witryny internetowej.

Aby jednak szybko znaleźć się w TOP, wystarczy skontaktować się z naszymi menedżerami. Konsultanci pomogą wybrać odpowiedni plan cenowy.

Czy dajecie gwarancję, że witryna zostanie wyświetlona na pierwszej stronie wyszukiwarki?

Czy dajecie gwarancję, że witryna zostanie wyświetlona na pierwszej stronie wyszukiwarki

Pozycja Google jest ukierunkowana w taki sposób, że nie można zagwarantować, iż projekt pojawi się na pierwszej stronie. Ponadto niemożliwe jest zagwarantowanie, że projekt utrzyma swoją pozycję.

Czy witryna jest już w TOP, dlaczego kontynuować pozycjonowanie?

Czy witryna jest już w TOP, dlaczego kontynuować pozycjonowanie

Osiągnięcie wiodących pozycji nie jest ostatecznym celem pozycjonowania. Dlatego praca specjalisty SEO nie kończy się na wprowadzeniu witryny na TOP. Zespół profesjonalistów pracuje nad wygodą projektu, zwiększeniem konwersji, lojalnością potencjalnych klientów/kupujących oraz atrakcyjnością dla odwiedzających.

Specjaliści SEO stale monitorują pracę witryny internetowej, śledzą zmiany w algorytmach wyszukiwarek. Od nich zależy, czy witryna utrzyma swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i czy będzie w stanie się podnieść.

Warto również śledzić moment wzrostu projektu i, jeśli to konieczne, zalecić właścicielowi witryny, co można zrobić, aby poprawić projekt.

Gdy witryna osiągnie wysoką pozycję, należy ją stale wspierać. Szczególnie ważne jest utrzymanie wyników w obszarach, w których konkurencja prowadzi aktywną kampanię.

Dlatego nie zaleca się zaprzestawania działań optymalizacyjnych, aby witryna internetowa utrzymywała stabilne wiodące pozycje.

Kiedy widoczne są pierwsze efekty optymalizacji?

Kiedy widoczne są pierwsze efekty optymalizacji

Po pierwszym miesiącu optymalizacji zauważalne są pierwsze efekty. Pozycjonowanie strony internetowej powinno się poprawić. Jednak tempo awansu na wyższe pozycje zależy od tematyki, regionu, konkurencji i jakości projektu.

Czy trzeba dokonywać poprawek na stronie?

Czy trzeba dokonywać poprawek na stronie

Każda wyszukiwarka ma swoje wymagania dotyczące stron internetowych, które ubiegają się o pozycje lidera. Dlatego witryna musi być poddawana poprawkom, dostosowywanej struktury i funkcjonalności. Projekt musi prezentować się odpowiednio.

Wszystkie poprawki są wcześniej uzgadniane z klientem.

Czy zajmujecie się optymalizacją stron o wąskim profilu?

Czy zajmujecie się optymalizacją stron o wąskim profilu

Nasz zespół zajmuje się optymalizacją stron o różnym profilu, począwszy od sklepów internetowych z sprzętem AGD, aż do stron internetowych centrów medycznych, przedsiębiorstw przemysłowych, firm IT i wielu innych.

Nasi specjaliści SEO zrealizowali tysiące udanych projektów. Ogromne doświadczenie, kompetencje i solidność pozwalają nam rozwiązywać zadania o różnym stopniu trudności.

Szczegółowe informacje można znaleźć pod podanymi numerami telefonów na stronie internetowej. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Blog SEO
×