Title Image

Pozycjonowanie strony internetowej w Niemczech: jak to robimy?

Celem jest pozyskanie nowych klientów, zwiększenie ruchu na stronie i obniżenie kosztów pozyskiwania klientów.
O perspektywach
Pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech

Niemcy to jedno z najbardziej rozwiniętych państw Europy, dlatego wejście na rynek tego kraju jest interesujące dla wielu firm, zarówno dużych, jak i średnich lub małych. Możliwości internetu do promowania twojego projektu są praktycznie nieograniczone. Jednak jednym z najlepszych narzędzi jest reklama kontekstowa, która jest dość kosztowna ze względu na silną konkurencję na rynku.

O projektach
Nasze doświadczenie rozwiązuje twoje problemy!

Dlatego też, aby zwiększyć przepływ nowych klientów, warto skorzystać ze wszystkich korzyści pozycjonowania, które zawsze przynoszą rezultaty przy odpowiednim prowadzeniu kampanii.

Doświadczeni i zdeterminowani

Posiadamy skuteczne strategie pozycjonowania stron internetowych w Niemczech i wiemy, jak je dostosować do specyfiki twojego biznesu.

Optymalizacja strony pod rynek niemiecki pozwala:

Zdobądź nowych klientów
Zwiększ ruch na stronie
Zredukuj koszty pozyskiwania klientów
O wynikach mówią nasi klienci

Nasza agencja działa na rzecz klientów od ponad 12+ lat, rozwiązując nawet trudne zadania i osiągając wyznaczone cele. Nasi specjaliści dysponują najskuteczniejszymi narzędziami, które uczynią osiągnięcie najlepszych wyników w wynikach wyszukiwania rzeczywistością.

Nabyte doświadczenie0
Indywidualna strategia0
Udane przypadki0
Wysoko wykwalifikowani specjaliści0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w Niemczech!

Do osiągnięcia wyników używane są następujące narzędzia:

1
Pierwszy krok
Optymalna pozycja w Google

Google prowadzi ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Niemczech, dlatego specjaliści ds. pozycjonowania muszą dostosować się do wymagań tego konkretnej wyszukiwarki.

2
Drugi krok
Narodowa domena w centrum uwagi

Najbardziej popularną domeną w Niemczech jest .de, która zajmuje drugie miejsce pod względem popularności po .com. Jest to istotny szczegół, ponieważ większość mieszkańców kraju preferuje narodową domenę.

3
Trzeci krok
Tworzenie rdzenia semantycznego

Pierwszym krokiem jest zebranie kluczowych słów, które stanowią podstawę SEO dla każdego projektu, w tym projektów międzynarodowych. Na rdzeniu semantycznym opiera się struktura witryny, określa się najważniejsze i najważniejsze konkurencyjne słowa kluczowe. Zadaniem specjalisty SEO jest znalezienie słów kluczowych, które najlepiej opisują i pokazują zapytania użytkownika, pogrupowanie ich według kierunku – informacyjnego lub handlowego – i określenie, które z nich są najbardziej odpowiednie do promowania właśnie twojej witryny.

4
Czwarty krok
Tylko wysokiej jakości treści

W celach SEO konieczne jest opracowanie i napisanie treści na stronę internetową. W tym celu działamy na dwóch frontach:

  • tłumaczymy na niemiecki język wyniki ekspertów w danej branży;
  • piszemy unikalne treści niemieckim autorom.

W tym przypadku szczególną uwagę zwraca się na użyteczność treści dla użytkowników. Trzeba zadbać o to, aby treść odpowiadała na potrzeby czytelników, była napisana z optymalną ilością znaków i stylem, który jest najbliższy i zrozumiały dla użytkowników.

5
Piąty krok
Badamy tematyczną niszę

Nasi eksperci ocenią konkurencyjne projekty, zidentyfikują najważniejsze tematy i przedstawią klientom nowe pomysły na wejście na rynek.

6
Szósty krok
Linki zewnętrzne jako integralna część SEO

Jednym z głównych wymagań w zakresie budowy linków w Niemczech jest współpraca z krajowymi projektami internetowymi. Nawet jeśli twój budowniczy linków doskonale radzi sobie z pracą na anglojęzycznych stronach internetowych, nie oznacza to, że takie linki pomogą w promocji i reklamie online na terenie Niemiec.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O dziedzinach naszych klientów

Dla jakiego biznesu nadaje się promocja w Niemczech?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje promocja Twojej strony internetowej w Niemczech!

Więc pozycjonowanie SEO obejmuje następujący zestaw zadań:

  1. Przeprowadzenie dokładnej analizy.
  2. Ocena struktury zasobu.
  3. Zbieranie kluczowych słów.
  4. Opracowanie wygodnego użytkowania.
  5. Tworzenie treści przyjaznych użytkownikowi.
  6. Opracowanie strategii budowy linków.
  7. Pozwolić czasowi pracować na ciebie, robiąc swoje zadanie.
  8. W ten sposób zwiększyć zyski z nowych klientów.
Blog SEO
×