Title Image

Redesign stron (modernizacja)

Redizajn strony = wzrost konwersji + utrzymanie pozycji w wyszukiwarkach
O redesignie
Czym jest redesign?

Redesign strony internetowej – to aktualizacja wizualnej części zasobu. W procesie często dokonuje się restrukturyzacji struktury strony i prac nad jej rozszerzeniem, aktualizacją lub rozbudową istniejącej funkcjonalności. Przy dużej liczbie niezbędnych zmian często sięga się po stworzenie zupełnie nowej strony.

Technologie
Jak przebiega proces redesignu strony w SEOLOGIC?

Design strony internetowej – to wizytówka Twojego biznesu w Internecie. Unikalność, starannie zaplanowane rozmieszczenie poszczególnych bloków na stronach, wygodna nawigacja – to wszystko stanowi fundament ciągłego przepływu klientów na Twoją stronę internetową. Dobierzemy i zrealizujemy wariant, który będzie odpowiadać Tobie, Twoim klientom i wyszukiwarkom internetowym.

Aby zaktualizować swoją stronę internetową, możemy zaproponować Ci:

 

Gotowe rozwiązania

Zalety: stosunkowo krótki czas realizacji, niższy koszt.
WYPEŁNIJ BRIEF

Indywidualne rozwiązania

Zalety: realizacja dowolnych rozwiązań i pomysłów dla Twojego biznesu.
WYPEŁNIJ BRIEF

Kiedy konieczna jest modernizacja strony internetowej?

Design strony internetowej jest przestarzały moralnie.
Dla Twoich klientów ważne jest, aby widzieli, że firma nie stoi w miejscu i wykorzystuje nowoczesne technologie nie tylko w dostarczaniu usług/produktów, ale także w przestrzeni internetowej.
Zyski ze strony przestały rosnąć.
Ważne jest nie tylko utrzymywanie aktualnych informacji na stronie, ale także rozwijanie zasobu, dodawanie nowych obszarów, rozszerzanie struktury, prowadzenie działu informacyjnego. Pozwoli to dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów w wynikach wyszukiwania.
Aktualny design strony nie pozwala na prawidłowe wdrożenie całej funkcjonalności.
Przestarzałe technologie nie pozwalają na bycie na bieżąco i ograniczają możliwości rozwoju Twojej firmy w Internecie.
Strona ma ruch, ale brak sprzedaży (niska konwersja).
Wygląd i użyteczność Twojej strony internetowej mają bezpośredni wpływ na jej konwersję, a także są oceniane przez wyszukiwarki pod kątem wskaźników zachowań użytkowników w celu klasyfikowania w wynikach.
Asortyment się rozszerzył i nie mieści się w aktualnym designie i strukturze strony.
Nawigacja na stronie musi być intuicyjna dla użytkowników. Na skomplikowanej i nieczytelnej stronie użytkownik może nie znaleźć potrzebnych informacji i wrócić do wyszukiwania. Dlatego rozszerzając asortyment, zastanów się, jak można go wprowadzić do obecnej struktury.
Jakie zadania rozwiązuje modernizacja?

Jeśli napotkałeś przynajmniej jeden z wyżej wymienionych problemów, to modernizacja i aktualizacja strony internetowej mogą być sposobem na ich rozwiązanie.

Aktualizacja designu0
Poprawa UX/UI0
Rozwinięcie aspektu komercyjnego0
Optymalizacja pod branżę lub nowy styl0
Case Studies
Dowiedz się, ile kosztuje modernizacja Twojej strony internetowej już teraz!
1
Krok pierwszy
Rozwinięcie specyfikacji technicznej uwzględniając informacje od klienta.
2
Krok drugi
Tworzenie projektów witryny z uwzględnieniem specyfikacji.
3
Krok trzeci
Opracowanie projektów i integracja z systemem zarządzania treścią (CMS).
4
Krok czwarty
Implementacja lub rozszerzenie funkcjonalności.
5
Krok piąty
Testowanie i usuwanie błędów.
6
Krok szósty
Tworzenie nowych stron i wypełnienie treścią.
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O dziedzinach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu jest modernizacja strony odpowiednia?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się, ile kosztuje modernizacja strony internetowej dla Twojego biznesu już teraz!
Redesign Lite

Co zawiera usługa?

Analiza branży biznesowej

Tworzenie struktury strony internetowej

Tworzenie prototypów stron

Redesign stron

Tworzenie układu strony

Programowanie strony internetowej

Wdrożenie nowej wersji strony

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych

 

Cena: od 1200 PLN za usługę

WYPEŁNIJ BRIEF
Redesign Standard

Co zawiera usługa?

Analiza branży biznesowej

Tworzenie struktury strony internetowej

Tworzenie prototypów stron

Redesign stron

Tworzenie układu strony

Programowanie strony internetowej

Wdrożenie nowej wersji strony

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych

 

Cena: od 1 800 PLN za usługę

WYPEŁNIJ BRIEF
Redesign Standard +

Co zawiera usługa?

Analiza branży biznesowej

Tworzenie struktury strony internetowej

Tworzenie prototypów stron

Redesign stron

Tworzenie układu strony

Programowanie strony internetowej

Wdrożenie nowej wersji strony

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych

 

Cena: od 2 400 PLN za usługę

WYPEŁNIJ BRIEF

Pytania i odpowiedzi

Jaki design jest lepszy: autorski czy szablonowy?

Jaki design jest lepszy: autorski czy szablonowy?To zależy od każdego przypadku, zwłaszcza od cezatów projektu. Praca z szablonami pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, nie tracąc przy tym na jakości. Dziś wiele stron internetowych ma typową strukturę. Wszyscy wiemy, jak powinien być zbudowany sklep internetowy, serwis informacyjny i strona ośrodka medycznego.

Nie martw się! Twoja strona i tak będzie unikalna dzięki projektowi i zawartości. Nasi specjaliści przekształcą szablon w wygodną i piękną stronę internetową i zajmą się jej promocją.

Jaki jest związek między designem strony a SEO?

Jaki jest związek między designem strony a SEO?Sama jakość projektu może nie wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Jednak od tego, jak przyjemna, nowoczesna i wygodna jest strona, a także od tego, jak odpowiada na temat, zależy jedna z najważniejszych wskaźników SEO – użyteczność. Ponadto, dla wyszukiwarek ważne jest, jak długo trwa ładowanie stron, jak jest zorganizowana struktura nawigacji między nimi. Dlatego ważne jest nie tylko zaprojektowanie pięknej szaty graficznej, ale także uwzględnienie „wagi” obrazów i animacji, rozmiaru reklam i innych czynników. Specjaliści SEO naszej firmy współpracują z deweloperami stron internetowych, dlatego możemy uwzględnić wszystkie detale projektu, które wpływają na promocję.

Jak design strony wpływa na sprzedaż?

Jak design strony wpływa na sprzedaż?Oczywiście strona powinna wyglądać ładnie i solidnie, nie powinna odstraszać odwiedzających dziwnymi kombinacjami kolorów, dużymi migoczącymi obrazami i reklamą zajmującą pół strony. Jednak nie warto zbytnio skupiać się na wizualnej stronie – dla użytkowników, którzy chcą kupić twój produkt lub zamówić usługę, znacznie ważniejsza jest wygoda wyszukiwania i dokonywania działań, pełnia informacji. Zadbamy o to, aby strona podobała się wizualnie odwiedzającym, i o to, aby mogli łatwo znaleźć wszystkie potrzebne informacje: o produktach, cenach, promocjach, same produkty, formularze kontaktowe i inne. Im prostsze jest dokonanie zakupu na twojej stronie, tym więcej sprzedaży.

Skuteczność responsywnego designu

Skuteczność responsywnego designuResponsywny design strony to projekt, który zapewnia poprawne wyświetlanie stron na każdym urządzeniu – na ekranach komputera, telefonu i tabletu. Skuteczność takiego podejścia jest oczywista: jeśli użytkownik otwiera twoją stronę na urządzeniu mobilnym i widzi przekrzywione przyciski i zsuną tekst, od razu ją zamknie. Przejście na responsywny design pomaga zmniejszyć liczbę odrzuceń, wpływa korzystnie na wskaźniki zachowań użytkowników, co z kolei wpływa na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Responsywny design jest aktualny nie dla wszystkich branż. Pomożemy ocenić, jaki udział ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych i dostosujemy stronę.

Kto będzie pracować nad redesignem twojej strony?

Kierownik projektu

Zawsze w kontakcie z klientem. Omawia brief, tworzy specyfikację, kontroluje terminy i realizację projektu.
Projektant
Odpowiada za wizualizację pomysłu klienta z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań.
HTML Developer
Wykonuje responsywną stronę na podstawie wcześniej uzgodnionych projektów przyszłej strony internetowej.

Programista

Znajduje odpowiednie rozwiązania techniczne, pracuje nad architekturą projektu, przenosi kod HTML na CMS, konfiguruje integracje.
Tester
Testuje działanie gotowego produktu zgodnie z dokumentacją techniczną.

Menedżer treści

Tworzy strony na podstawie struktury strony, wypełnia je dostarczonym treścią.
Specjalista SEO
Analizuje tematyczną niszę, przygotowuje zalecenia dotyczące optymalizacji wskaźników SEO i ustawień.

Blog SEO
×