Title Image

Audyt marketingowy

Zwiększ liczbę klientów i średnią wartość zamówienia, wdrożenie naszych zaleceń.
О audycji
Czym jest audyt marketingowy strony internetowej?

Audytm marketingowy – to ocena atrakcyjności komercyjnej strony internetowej dla użytkownika oraz opracowanie zaleceń dotyczących jej zwiększenia.

O audycji
Po co Ci audyt marketingowy strony?

Wdrożenie zaleceń wynikających z audytu marketingowego poprawia pozycje strony internetowej w wynikach wyszukiwarek i prowadzi do zwiększenia liczby klientów i wartości zamówień.

Wynik audytu marketingowego:

Raport z szczegółowymi zaleceniami dotyczącymi naprawy wszystkich znalezionych niedociągnięć – 30-150 stron.
Przykłady

Co obejmuje audyt marketingowy?

1
Zaufanie do strony.

Ponieważ użytkownik planuje wydać swoje pieniądze, musi ufać stronie internetowej i prezentowanej na niej firmie.  

2
Wygodne korzystanie.

Na przykład jednym z kryteriów jest to, że w głównym menu powinny być dostępne wszystkie linki do istotnych działów, jeśli użytkownik nie będzie w stanie znaleźć interesujących go informacji na stronie, to odejdzie i prawdopodobnie nie wróci.

3
Jakość głównych treści stron.

 W zależności od tego, jak kompletna jest zawartość stron w odpowiedzi na pytania użytkowników, zmieni się konwersja strony.

4
Asortyment.

Przykuwający uwagę design i wygodny interfejs są bezużyteczne, jeśli brakuje towarów lub ich wybór jest bardzo ograniczony.

5
Przykuwający uwagę marketing.

Linki można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne. Linki zewnętrzne wpływają na autorytet witryny i określają tematyczność profilu linków. Linki wewnętrzne to dodatkowa zawartość, która pozwala na skuteczne nawigowanie po stronie internetowej. Zarówno linki zewnętrzne, jak i wewnętrzne są ważnymi czynnikami wpływającymi na pozycje witryny w wyszukiwarce, co bezpośrednio wpływa na jej pozycje. Obecność promocji, rabatów, bonusów lub innych ofert ma pozytywny wpływ na atrakcyjność komercyjną witryny i zwiększa szanse na to, że użytkownik dokona zakupu produktu lub usługi właśnie u Ciebie.

6
Funkcjonalność.

W zależności od tematyki strony internetowej użytkownik oczekuje różnych funkcji, które pomogą mu podjąć decyzję na korzyść Twojej strony internetowej (wyszukiwanie, filtry, sortowanie, itp.)

Dowiedz się teraz, ile kosztuje audyt marketingowy dla Twojej firmy!
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O dziedzinach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu nadaje się przeprowadzenie audytu marketingowego?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się, ile kosztuje audyt marketingowy dla Twojej firmy już teraz!
Terminy i koszty

Cena audytu marketingowego rozpoczyna się od 2400 PLN i jest kształtowana w oparciu o zakres projektów i postawione zadania. Termin realizacji to 10 dni roboczych.

Pytania i odpowiedzi

Czy możecie zagwarantować, że umieścicie mój projekt na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania?

Czy możecie zagwarantować, że umieścicie mój projekt na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania?Oficjalna pozycja wyszukiwarek Google i Yandex jest taka, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia strony na pierwszej stronie wyników i utrzymania jej pozycji.

Czy można szybko dostać się na szczyt? Co jest do tego potrzebne?

Czy można szybko dostać się na szczyt? Co jest do tego potrzebne?Promocja strony internetowej to kompleks działań mających na celu zwiększenie jej istotności. Ogromne doświadczenie naszych pracowników, wypracowane procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim profilu pozwalają nam wpływać na tempo promocji strony. Chcesz uzyskać wysokie wyniki w jak najkrótszym czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą ci wybrać taryfę dostosowaną do twoich potrzeb.

Po co kontynuować pracę nad stroną, jeśli jest już w TOPie?

Po co kontynuować pracę nad stroną, jeśli jest już w TOPie?Zadaniem specjalistów zajmujących się promocją strony w internecie nie jest tylko zdobywanie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad wygodą twojej strony, zwiększaniem jej konwersji i atrakcyjności komercyjnej dla użytkowników, monitorujemy pracę strony i zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty wzrostu twojej strony i udzielamy wskazówek dotyczących poprawy działalności. Po osiągnięciu najwyższych pozycji konieczne jest utrzymanie wyników, zwłaszcza w obszarach, w których konkurenci również intensywnie się promują i z czasem mogą cię wyprzedzić. Dlatego nie zaleca się przerywania prac po osiągnięciu wyników.

Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej strony?

Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej strony?Już po zakończeniu pierwszego miesiąca pracy będziesz mógł zobaczyć zmiany prowadzące do poprawy pozycji twojej strony. Szybkość osiągnięcia TOP zależy od konkurencji w danej dziedzinie tematycznej, regionu promocji i jakości samej strony w momencie rozpoczęcia promocji.

Czy konieczne jest wprowadzanie zmian na stronie?

Czy konieczne jest wprowadzanie zmian na stronie?Każdy system wyszukiwawczy ma określone wymagania wobec strony, która ubiega się o czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę strony i jej funkcjonalność w celu dostosowania jej do odpowiedniego stanu jest konieczne, aby osiągnąć najlepsze wyniki. Ważne! Wszystkie poprawki uzgadniamy wcześniej z klientem!

Czy pracujecie z wąskimi, specjalistycznymi stronami?

Czy pracujecie z wąskimi, specjalistycznymi stronami?Podczas wielu lat pracy zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron internetowych i firmami w branżach takich jak medycyna, budownictwo, przemysł i motoryzacja, a także z dużymi i małymi sklepami internetowymi, portalami informacyjnymi oraz usługami domowymi i innymi. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością stwierdzić, że poradzimy sobie z postawionymi przed nami zadaniami i pomożemy ci zajmować swoje miejsce na szczycie. Nadal masz wątpliwości? Zadzwoń pod podane numery telefonów – przekonamy cię o naszej niezawodności i kompetencjach!

Blog

×