Как правильно оформить страницу «Контакты»?

Jak właściwie przygotować stronę „Kontakt”?

Jednym z najczęstszych pytań, na które muszą odpowiadać specjaliści ds. pozycjonowania, są te związane z budową poszczególnych stron strony internetowej. Specjaliści przypominają o znaczeniu właściwej pracy nad stroną „Kontakt”. Oto lista najważniejszych kwestii, które należy uwzględnić podczas pracy nad tą częścią witryny:

  1. Dane kontaktowe zawsze znajdują się na osobnej stronie! Dostęp do niej powinien być możliwy w maksymalnie jednym kliknięciu z dowolnej innej strony witryny.
  2. Strona „Kontakt” jest odpowiednio oznaczona w tytule i nagłówku H1, zawiera opis oraz słowa kluczowe.
  3. Adres firmy powinien być podany w pełnej formie, wraz z kodem pocztowym i najbliższą stacją metra.
  4. Przy podawaniu numerów telefonów pamiętaj o kodzie miasta. Obok podaj, z kim klient będzie rozmawiał pod tym numerem.
  5. Powiąż adres e-mail z domeną firmy – to zwiększy zaufanie odwiedzających.
  6. Nie zapomnij o godzinach pracy firmy i czasie oczekiwania na odpowiedź.
  7. Podaj pełną listę dokumentów, które trzeba przedstawić przy wizycie w biurze (jeśli jest to konieczne).
  8. Na stronie „Kontakt” umieść mapę dojazdu. Teraz można to łatwo zrobić, korzystając z map Google. Dobra opcją jest umożliwienie planowania trasy. Dodaj obok mapy przycisk do wydruku trasy.
  9. Zdjęcia budynku, w którym znajduje się biuro, ułatwiają jego znalezienie i zwiększają zaufanie klienta. Dołącz opis firmy obok zdjęć.
  10. Na stronie z danymi kontaktowymi zaleca się umieszczenie linków do innych kanałów komunikacji, takich jak media społecznościowe. Pamiętaj, że te kanały muszą być aktywne.
  11. Musi istnieć formularz kontaktowy, który pozwoli konsumentowi zadawać interesujące go pytania.
  12. Zarejestruj swoją firmę w katalogu Google Maps i podobnych usługach. Wykorzystaj oznakowanie Schema.org.
  13. Na stronie należy umieścić dane firmy.
  14. Umieszczenie kodu QR pozwala na zapisanie Twojego adresu w telefonie.

Zaufaj swoją stronę internetową profesjonalistom w SEOLOGIC! Wypełnij teraz wniosek o reklamę w internecie i nie odkładaj wzrostu zysków swojego biznesu na jutro!

Kierownik działu marketingu internetowego
Kierownik działu marketingu internetowego O autorze

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu internetowego.



×