13.08.2015
w SEO
Jak właściwie przygotować stronę „Kontakt”?
Jednym z najczęstszych pytań, na które muszą odpowiadać specjaliści ds. pozycjonowania, są te związane z budową poszczególnych stron strony internetowej. Specjaliści przypominają o znaczeniu właściwej pracy nad stroną „Kontakt”. Oto lista najważniejszych kwestii, które należy uwzględnić podczas pracy nad tą częścią witryny:
- Dane kontaktowe zawsze znajdują się na osobnej stronie! Dostęp do niej powinien być możliwy w maksymalnie jednym kliknięciu z dowolnej innej strony witryny.
- Strona „Kontakt” jest odpowiednio oznaczona w tytule i nagłówku H1, zawiera opis oraz słowa kluczowe.
- Adres firmy powinien być podany w pełnej formie, wraz z kodem pocztowym i najbliższą stacją metra.
- Przy podawaniu numerów telefonów pamiętaj o kodzie miasta. Obok podaj, z kim klient będzie rozmawiał pod tym numerem.
- Powiąż adres e-mail z domeną firmy – to zwiększy zaufanie odwiedzających.
- Nie zapomnij o godzinach pracy firmy i czasie oczekiwania na odpowiedź.
- Podaj pełną listę dokumentów, które trzeba przedstawić przy wizycie w biurze (jeśli jest to konieczne).
- Na stronie „Kontakt” umieść mapę dojazdu. Teraz można to łatwo zrobić, korzystając z map Google. Dobra opcją jest umożliwienie planowania trasy. Dodaj obok mapy przycisk do wydruku trasy.
- Zdjęcia budynku, w którym znajduje się biuro, ułatwiają jego znalezienie i zwiększają zaufanie klienta. Dołącz opis firmy obok zdjęć.
- Na stronie z danymi kontaktowymi zaleca się umieszczenie linków do innych kanałów komunikacji, takich jak media społecznościowe. Pamiętaj, że te kanały muszą być aktywne.
- Musi istnieć formularz kontaktowy, który pozwoli konsumentowi zadawać interesujące go pytania.
- Zarejestruj swoją firmę w katalogu Google Maps i podobnych usługach. Wykorzystaj oznakowanie Schema.org.
- Na stronie należy umieścić dane firmy.
- Umieszczenie kodu QR pozwala na zapisanie Twojego adresu w telefonie.
Zaufaj swoją stronę internetową profesjonalistom w SEOLOGIC! Wypełnij teraz wniosek o reklamę w internecie i nie odkładaj wzrostu zysków swojego biznesu na jutro!