Маски в Instagram и Facebook

Filtry na Instagramie i Facebooku

Wielu już nie tylko słyszało, ale także testowało maski na Instagramie i Facebooku. Różnorodne efekty kreatywne zachęcają do wypróbowania filtrów i opublikowania wyników na profilu. Dlatego razem zastanówmy się, czym są maski AR, jak działają i dlaczego są teraz tak popularne.

Czym są maski AR?

Maski AR to efekty wizualne / filtry do zdjęć lub filmów na platformach społecznościowych Instagram i Facebook. Początkowo narzędzie to miało wyłącznie charakter rozrywkowy. Jednak teraz maski stały się pełnoprawnym narzędziem marketingowym dla profili biznesowych i marek na mediach społecznościowych.

Po co biznesowi potrzebne maski?

Filtry AR mają wiele zalet w porównaniu do tradycyjnych narzędzi marketingowych online. Przyjrzyjmy się głównym z nich:

– Skuteczność.

Publiczność bawi się, generując zdjęcia / filmy i interakcjonując z produktem. W takim kontencie skupienie jest na użytkowniku, a nie na produkcie.

– Zasięg.

Publiczność aktywnie udostępnia zdjęcia / filmy, na których jest obecna. Generowanie kreatywnego treści zachęca nowych użytkowników do dołączenia i stania się częścią tego „fali”.

– Wirusowość.

Masek jeszcze nie wszyscy znają tak dobrze jak inne narzędzia mediów społecznościowych. Filtry AR to nowość z ogromną ilością kreatywności, którą chce się stale wypróbowywać. Ponadto jest to zupełnie darmowe. Te dwie rzeczy sprawiają, że są one wirusowe.

– Lojalność.

Użytkownicy dzielą się swoimi emocjami, a jeśli jest to zrobione za pomocą twojej marki, to poziom lojalności od razu rośnie, nie tylko wśród aktywnej publiczności, ale także wśród potencjalnych subskrybentów, którzy widzą treść z twoim produktem na swoim kanale.

Jak tworzone są maski?

Podczas tworzenia masek używa się zarówno prostych, jak i bardziej skomplikowanych filtrów. Oba typy są aktualne i dobrze się sprawdzają – ważne jest, aby były wykonane profesjonalnie (z uwzględnieniem cez marki, jej pozycjonowania, grupy docelowej itp.).

Etapy pracy:

Klarowanie celów / pomysłów klienta.

Rozwinięcie pomysłu kreatywnego.

Zatwierdzenie pomysłu kreatywnego.

Stworzenie maski.

Wdrożenie maski na Instagramie/Facebooku.

Wielu już nie tylko słyszało, ale także testowało maski na Instagramie i Facebooku. Różnorodne efekty kreatywne zachęcają do wypróbowania filtrów i opublikowania wyników na profilu. Dlatego razem zastanówmy się, czym są maski AR, jak działają i dlaczego są teraz tak popularne.

Czym są maski AR?

Maski AR to efekty wizualne / filtry do zdjęć lub filmów na platformach społecznościowych Instagram i Facebook. Początkowo narzędzie to miało wyłącznie charakter rozrywkowy. Jednak teraz maski stały się pełnoprawnym narzędziem marketingowym dla profili biznesowych i marek na mediach społecznościowych.

Po co biznesowi potrzebne maski?

Filtry AR mają wiele zalet w porównaniu do tradycyjnych narzędzi marketingowych online. Przyjrzyjmy się głównym z nich:

– Skuteczność.

Publiczność bawi się, generując zdjęcia / filmy i interakcjonując z produktem. W takim kontencie skupienie jest na użytkowniku, a nie na produkcie.

– Zasięg.

Publiczność aktywnie dzieli się zdjęciami/wideo, na których jest obecna. Tworzenie kreatywnego kontentu motywuje nowych użytkowników do dołączenia i stania się częścią tej „fali”.

– Wirusowość.

Masek jeszcze nie wszyscy znają tak dobrze jak inne narzędzia mediów społecznościowych. Filtry AR to nowość z ogromną ilością kreatywności, którą chce się stale wypróbowywać. Ponadto jest to zupełnie darmowe. Te dwie rzeczy sprawiają, że są one wirusowe.

– Lojalność.

Użytkownicy dzielą się swoimi emocjami, a jeśli jest to zrobione za pomocą twojej marki – poziom lojalności od razu rośnie, nie tylko wśród aktywnej publiczności, ale także wśród potencjalnych subskrybentów, którzy widzą treść z twoim produktem w swoim kanale.

Jak tworzenie masek się odbywa?

Podczas tworzenia masek używa się zarówno prostych, jak i bardziej skomplikowanych filtrów. Oba typy są aktualne i dobrze się sprawdzają – ważne jest, aby były wykonane profesjonalnie (z uwzględnieniem cez marki, jej pozycjonowania, grupy docelowej itp.).

Etapy pracy:

Klarowanie celów / pomysłów klienta.

Rozwinięcie pomysłu kreatywnego.

Zatwierdzenie pomysłu kreatywnego.

Stworzenie maski.

Wdrożenie maski na Instagramie/Facebooku.

Kierownik działu marketingu internetowego
Kierownik działu marketingu internetowego O autorze

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu internetowego.



×