13.08.2015
w SEO
Pozycjonowanie i reklama kontekstowa. Co lepiej wybrać?
Czy warto skorzystać z usług pozycjonowania stron internetowych? A może lepiej korzystać tylko z reklamy kontekstowej? W naszym kraju największymi usługodawcami takiej reklamy są Adwords i Begun. Każdy z nich ma swoje zalety i wady. Czy pozycjonowanie stron internetowych przynosi korzyści w porównaniu do reklamy kontekstowej? W tym materiale omówimy, w jakich przypadkach lepiej jest skupić się na pozycjonowaniu, a w jakich zaleca się połączenie obu opcji.
Cechy pozycjonowania stron internetowych
Optymalizacja treści zamieszczonych na stronie internetowej to najlepszy sposób na obniżenie kosztów promocji. Ranking stron internetowych jest wpływany przez wiele czynników, z których znaczna część związana jest bezpośrednio z samą stroną internetową, takimi jak gęstość i rozmieszczenie słów kluczowych. Aby osiągnąć wysokiej jakości wyniki, trzeba starannie rozważyć sposób prezentacji materiałów – jakie banery zostaną umieszczone na stronach, jak promować akcje i informować o zniżkach. Współcześni użytkownicy często otwierają wiele stron o tej samej tematyce jednocześnie, więc Twoja strona musi przewyższać konkurencję. Prawidłowa prezentacja materiałów zapewnia zwiększenie konwersji. Pamiętaj, że celem optymalizacji stron internetowych jest poprawa nie tylko wyników wyszukiwania, ale także wrażeń odwiedzających Twoją stronę internetową. Wszystko to przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Zazwyczaj opłaty za pozycjonowanie stron internetowych są pobierane co miesiąc w miarę poprawy pozycji projektu. Istnieją także inne opcje, takie jak płatność za osiągnięte wyniki.Dlaczego opłaca się promować stronę:
- Zwiększa się konwersja. Strona internetowa zoptymalizowana pod względem pozycjonowania przyciąga większą liczbę klientów, co ułatwia im znalezienie się w oferowanych produktach i usługach.
- Zyski są trwałe.
- Koszty są całkiem przystępne. Pozycjonowanie stron internetowych jest znacznie tańsze niż reklama kontekstowa w przeliczeniu na jednego odwiedzającego.
- Zapewniony jest szeroki zasięg publiczności. Korzystając z naszej firmy, otrzymasz usługi promocji w najpopularniejszych wyszukiwarkach.
Zalety reklamy kontekstowej
- Pozwala na uzyskanie wyników naprawdę szybko. Jak tylko środki zostaną zaksięgowane na koncie, na Twojej stronie internetowej pojawią się pierwsze odwiedziny.
- Pozwala na dokładne monitorowanie pozycji z maksymalną precyzją. Wystarczy regulować stawkę, a pozycja na stronie wyników jest gwarantowana.
- Pozwala na elastyczne kształtowanie budżetu.
- Lepsza w kontekście geograficznym. Można wyświetlać reklamy w konkretnych regionach i miastach.