Title Image

Pozycjonowanie sklepów z częściami samochodowymi

Zwiększymy widoczność Twojego biznesu w Internecie za pomocą skutecznych metod pozycjonowania, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży.
O stronach katalogowych

Różnice między sklepami internetowymi z częściami samochodowymi

Charakterystyczną cechą sklepów z częściami samochodowymi jest duża liczba pozycji i kategorii produktów. Sprzedawcy części samochodowych posiadają obszerne katalogi z produktami dedykowanymi różnym modelom i markom pojazdów, co często utrudnia pełne przeniesienie biznesu z offline do online oraz zwiększa koszty optymalizacji SEO dla wszystkich stron kategorii i produktów.

O specyfice

Specyfika projektów i pracy

Optymalnym rozwiązaniem w zakresie promocji sklepów internetowych z częściami samochodowymi jest automatyzacja SEO. To rozwiązanie obejmuje automatyczne wypełnianie meta tagów i tytułów. Pozwala to na szybkie przeprowadzenie podstawowej optymalizacji strony na wstępnym etapie i skupienie się na naprawie krytycznych błędów technicznych.

Nasi specjaliści są gotowi pomóc w rozwoju Twojego biznesu w internecie i regularnie pozyskiwać zamówienia poprzez sklep internetowy.

Nabyte doświadczenie w dziedzinie pozycjonowania sklepów z częściami samochodowymi pozwoli nam opracować skuteczną strategię SEO.

Narzędzia wykorzystywane do przyciągania ruchu na zasób.

Remarketing
Kampanie reklamowe produktów
Marketing e-mailowy
Skuteczne metody pozycjonowania

Strategia pozycjonowania sklepu z częściami samochodowymi może składać się z kilku narzędzi, które są wybierane w zależności od cez projektu.

W trakcie prac nad optymalizacją witryny przeprowadzimy kompleksową audyt witryny, dobierzemy promowane słowa kluczowe, przeprowadzimy analizę konkurencji, opracujemy treści na stronie, naprawimy błędy techniczne.

Analiza profilu linków witryny oraz jej konkurentów pomoże opracować efektywną strategię zwiększania mocy linków, wykonanie której pomoże zwiększyć ranking witryny.

Co miesiąc nasi klienci otrzymują szczegółowe raporty z wynikami przeprowadzonych prac.

Pozycjonowanie w wynikach organicznych0
Ruch reklamowy0
Konta w mediach społecznościowych0
Zarządzanie reputacją0
Zapytaj o cenę pozycjonowania strony z częściami samochodowymi!

Z czego będzie składać się strategia pozycjonowania sklepu internetowego z częściami samochodowymi?

1
Pierwszy krok
Analiza semantyki

Na początku prac nad pozycjonowaniem strony analizujemy strukturę promowanego zasobu oraz stron o podobnej tematyce. Tworzymy rdzeń semantyczny dla priorytetowych kierunków, analizujemy poziom konkurencyjności i częstość występowania zapytań w rdzeniu semantycznym. Przeprowadzamy klasyfikację i podział kluczowych zapytań.

Dokładnie dobrany rdzeń semantyczny stanie się podstawą dalszej skutecznej strategii pozycjonowania.

2
Drugi krok
Optymalizacja techniczna

Ważnym elementem procesu pozycjonowania będzie przeprowadzenie kompleksowej audytu witryny, który pomoże zidentyfikować wszelkie błędy w optymalizacji. Wyniki audytu w pewnym stopniu określą dalszy plan działań. Bardziej istotne kierunki obejmują poprawę błędów indeksacji witryny, dodawanie nagłówków h1 oraz meta-etykiet „title” i „description”, a także „usuwanie duplikatów”.

Regularne sprawdzanie obecności błędów technicznych pozwoli wykryć ukryte problemy i zapewni witrynie dobre zdrowie techniczne.

3
Trzeci krok
Wewnętrzna optymalizacja

Podczas optymalizacji treści w sklepie internetowym z częściami samochodowymi, ważne jest nie tylko wypełnienie jej słowami kluczowymi, ale również stworzenie treści, która będzie wartościowa dla odwiedzających. Treść na stronie musi być unikalna, informacyjna i uporządkowana.

Oprócz optymalizacji tekstu prowadzimy prace nad optymalizacją wewnętrznego linkowania witryny, meta-tagów oraz elementów komercyjnych.

4
Czwarty krok
Analiza użyteczności

Aby użytkownik odwiedzający stronę internetową dokonał zakupu, interfejs sklepu internetowego musi być zrozumiały, wyszukiwanie potrzebnych produktów i sam proces składania zamówienia musi być łatwy. Dlatego ważne jest przeprowadzanie analizy użyteczności i testowania funkcjonalności, na podstawie których tworzona jest logiczna nawigacja po stronie i upraszczany jest proces składania zamówienia.

5
Piąty krok
Optymalizacja wersji mobilnej

W Polsce średnio 72% użytkowników korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego optymalizacja wersji mobilnej witryny pomoże uniknąć utraty użytkowników, którzy przeszli na stronę z mobilnego wyszukiwania.

Podczas optymalizacji wersji mobilnej testujemy całą funkcjonalność strony na różnych urządzeniach mobilnych za pomocą popularnych przeglądarek, wykrywamy błędy w układzie, użyteczności i nawigacji, a także tworzymy zalecenia dotyczące optymalizacji wersji mobilnej i wdrażamy je.

6
Szósty krok
Praca nad zewnętrznym profilem linkowym

W promocji istotną rolę odgrywają zewnętrzne linki. Strony, które się odnoszą do Twojej witryny, można porównać do rekomendacji, im większym zaufaniem cieszy się rekomendujący Twoją witrynę zasób, tym większa wartość i waga przekazywanego linku. Dlatego ważna jest nie tylko ilość, ale także jakość źródeł linków oraz sama strategia budowy linków.

Rozpoczynając pracę nad profilami linków, osobiście analizujemy już istniejący profil linków, analizujemy konkurencję, opracowujemy strategię i dobieramy wysokiej jakości platformy tematyczne do umieszczenia linku prowadzącego do promowanej witryny.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

Formułowanie celów

Na jakie wskaźniki się koncentrujemy podczas świadczenia usług w zakresie pozycjonowania (KPI)

Wzrost ruchu docelowego i liczby zapytań

Wzrost procenta zapytań w TOP wyszukiwarek

Poprawa wskaźników behawioralnych (obniżenie wskaźnika współczynnika odrzuceń, wzrost wartości głębokości przeglądania i średniego czasu)

Dowiedz się, ile kosztuje zoptymalizowanie Twojej strony internetowej z częściami samochodowymi!

Co warto robić i czego nie warto robić

Co nie warto robić:

  • Podejmowanie sztucznego zwiększania wskaźników zachowań.
  • Nie monitorować indeksacji i wyników implementacji.
  • Nie analizować danych z Google Analytics.
  • Nie aktualizować jądra semantycznego.
  • Nie przeprowadzać regularnych kontroli stanu technicznego strony.
  • Nabywać niskiej jakości zewnętrzne linki bez celowej strategii.

Jak postępujemy

  • Przeprowadzamy kompleksową optymalizację witryny (optymalizacja zewnętrzna i wewnętrzna, optymalizacja użyteczności witryny).
  • Dokonujemy korekt w strategii pozycjonowania, uwzględniając problemy projektu.
  • Aktualizujemy jądro semantyczne i określamy punkty wzrostu projektu.
  • Przeprowadzamy wstępne analizy i opracowujemy strategię przed budowaniem zewnętrznej bazy linków.
Jednobrandowe zasoby
Projekty o ograniczonej tematyce produktów i usług
Strony internetowe z produktami charakteryzującymi się ograniczonym popytem, rzadkimi, ekskluzywnymi lub drogimi towarami
Projekty o ograniczonym budżecie, skupiające się na stopniowym rozwoju poprzez pozycjonowanie zarówno dla konkurencyjnych, jak i niszowych zapytań

KTO BĘDZIE PRACOWAĆ NAD PAŃSTWA STRONĄ INTERNETOWĄ?

KIEROWNIK DZIAŁU SEO

  • Specjalista SEO
  • Copywriter
  • Projektant (graficzny)
  • Redaktor DTP (Desktop Publishing)
  • Specjalista Programista

MENADŻER PROJEKTU

KIEROWNIK DZIAŁU ANALIZY

  • SEO-analityk
  • Specjalista ds. użyteczności (usability)

Blog

×