Title Image

Pozycjonowanie na podstawie ruchu

«Wszystko w ruch» - to oferta dla firm oferujących szeroki zakres usług
O usłudze
«Wszystko w ruch»

Zrozumiała i komfortowa taryfa, która obejmuje opłatę tylko za docelową grupę odbiorców. Jest korzystna dla firm z szerokim zakresem ofert lub stron internetowych o dużej liczbie stron. Schemat ten jest również odpowiedni dla różnych tematycznych portali informacyjnych (rozrywka, kobiecy itp.).

O projektach
Kiedy warto wybrać promocję opartą na ruchu?

Zalecamy rozważenie pozycjonowania opartego na ruchu, jeśli jesteś właścicielem:

  • dużego sklepu internetowego lub platformy agregującej produkty;
  • portal informacyjny;
  • usługi online (portale finansowe, ogłoszeniowe, kulturalne);
  • strony z liczbą stron powyżej 1000, pod warunkiem że istnieje wiele produktów i marek;
  • strony z wieloma usługami i dziedzinami (centra medyczne, usługi turystyczne, agencje nieruchomości).

Zdobądź więcej klientów i sprzedaży już teraz, bez dodatkowych nakładów na reklamę!

Koszt promocji strony internetowej poprzez ruch jest ustalany indywidualnie dla każdego projektu i bezpośrednio zależy od skali witryny internetowej.
Wybierając pozycjonowanie strony poprzez ruch, otrzymujesz:
Poprawki we wszystkich obszarach
W ramach procesu pozycjonowania dobierane są zapytania dotyczące wszystkich produktów i usług dostępnych na stronie, co umożliwia optymalizację wszystkich obszarów w ramach wybranej oferty.
Zwiększenie ruchu na stronie
Prace są prowadzone na całej stronie równomiernie, przyciągając użytkowników zarówno poprzez wysokoczęstotliwościowe zapytania, jak i poprzez zapytania o dłuższych ogonach, co zwiększa prawdopodobieństwo odwiedzin witryny przez dużą liczbę docelowych użytkowników.
Dynamiczny rozwój witryny
Prace nad stroną są prowadzone w aktywnym trybie przez cały okres pozycjonowania: lista zapytań jest poszerzana, kierunki do opracowania są rozwijane, tworzone są nowe strony docelowe, naprawiane są błędy techniczne, wprowadzane są zalecenia dotyczące użyteczności i konwersji.
Wzrost liczby celowych wizyt na stronie
Optymalizacja strony jest przeprowadzana tylko pod kątem istotnych zapytań, co pozwala przyciągnąć odwiedzających, którzy są skłonni do konwersji.
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów
Zwiększenie liczby odwiedzających stronę internetową, którzy w ramach swoich wizyt dokonali konwersji, czyli zakupili Twój produkt lub skorzystali z usługi.
Wygodna statystyka
Konfigurujemy liczniki zbierające statystyki w Google Analytics oraz śledzenie konwersji, aby umożliwić Ci wygodne analizowanie danych.
Dlaczego warto zamówić u nas pozycjonowanie strony?

Przy pozycjonowaniu strony z naciskiem na przyciąganie docelowego ruchu istotne jest objęcie wszystkich obszarów witryny i biznesu. Aby to osiągnąć, konieczne jest uwzględnienie w pozycjonowaniu jak największej liczby zapytań związanych z tematyką, w tym zapytań o wysokich, średnich i niskich częstotliwościach. Jądro semantyczne stale się rozszerza, co pozwala na uwzględnienie w pracach zapytań, na które pojawiło się zainteresowanie ze strony użytkowników, oraz na odpowiednią optymalizację strony pod te zapytania.

O skuteczności naszych działań świadczą nasze przypadki sukcesu:

Zidentyfikować popyt0
Przeprowadzić wewnętrzną optymalizację0
Przeprowadzić zewnętrzną optymalizację0
Rozszerzyć strukturę strony0
Dowiedz się teraz o kosztach pozycjonowania strony na podstawie ruchu!
1
Pierwszy krok
Audytorium SEO strony

Dogłębna analiza witryny pod kątem wskaźników SEO, czynników technicznych i handlowych.

2
Drugi krok
Prognoza ruchu

Obliczenie potencjalnej liczby odwiedzających, którą witryna będzie mogła otrzymać w wyniku optymalizacji.

3
Trzeci krok
Selekcja skutecznych fraz kluczowych

Praca nad jądrem semantycznym oraz sporządzenie specyfikacji technicznej, która obejmuje całą gamę działań mających na celu skuteczne promowanie, zawiera zalecenia dotyczące poprawy użyteczności strony.

4
Czwarty krok
Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek

Korekta błędów i niedociągnięć na stronie, umieszczanie tekstów sprzedażowych.

5
Piąty krok
Praca z czynnikami zewnętrznymi.

Dobór platform reklamowych, tworzenie i umieszczanie linków, monitorowanie ich indeksacji.

6
Szósty krok
Monitorowanie dynamiki

Fiksacja zmian, wpływających na pozycjonowanie strony w kontekście ruchu. Analiza ruchu za pomocą narzędzi, które odzwierciedlają odwiedziny na stronie i pozwalają monitorować główne wskaźniki efektywności działania witryny.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Pod jakie rodzaje biznesu nadaje się pozycjonowanie oparte na ruchu?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Sprawdź teraz koszt pozycjonowania Twojej strony!

«Wszystko na topie» - taryfa z opłatą za osiągnięte pozycje

«Wszystko na topie» – transparentna taryfa, korzystna dla stron z niewielką ilością stron (strony promocyjne, strony o wąskiej tematyce), firm oferujących ograniczoną liczbę usług oraz sklepów internetowych z niewielką grupą produktów lub specyficzną ofertą.

Płacisz tylko za osiągnięty rezultat – dni, w których strona zajmowała uzgodnione pozycje w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach. Przedstawiamy Ci pełny raport z wykonanej pracy.

Praca z ruchem jest indywidualna – możesz wybrać taryfę, która jest najbardziej odpowiednia dla Twojej strony.

Poniżej znajdują się rodzaje stron, dla których nie zalecamy rozważania promocji na ruchu. Dla tego typu stron warto zwrócić uwagę na taryfę z opłatą za osiągnięte pozycje lub promocję według zapytań.

Jednobrandowe strony
Projekty o ograniczonej tematyce produktów i usług
Strony z produktami o ograniczonym popycie: rzadkimi, ekskluzywnymi lub drogimi
Projekty z ograniczonym budżetem, kierujące się planowym rozwojem w oparciu o średnio- i niskociężarowe zapytania

Pytania i odpowiedzi

Czy możesz dać gwarancję, że wyprowadzisz mój projekt na pierwszą stronę wyników wyszukiwania?

Czy możesz dać gwarancję, że wyprowadzisz mój projekt na pierwszą stronę wyników wyszukiwania?Oficjalna pozycja wyszukiwarek jest taka, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia strony na pierwszej stronie wyników ani stałości jej pozycji.

Można osiągnąć pozycję w czołówce wyników wyszukiwania przy przyspieszonym tempie? Co jest do tego potrzebne?

Można osiągnąć pozycję w czołówce wyników wyszukiwania przy przyspieszonym tempie? Co jest do tego potrzebne?Pozycjonowanie strony w internecie to kompleksowe działania mające na celu zwiększenie relewantności witryny. Ogromne doświadczenie naszych pracowników, dobrze dopracowane procesy na wszystkich etapach, własna analiza i potężne, wyspecjalizowane narzędzia pozwalają nam wpływać na tempo promocji strony.
Chcesz osiągnąć wysoki wynik w jak najkrótszym czasie? Skontaktuj się z naszymi menedżerami. Pomogą Ci wybrać taryfę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Dlaczego kontynuować pracę nad stroną, jeśli już jest w TOPie?

Dlaczego kontynuować pracę nad stroną, jeśli już jest w TOPie?Zadaniem specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem strony w internecie nie jest jedynie osiągnięcie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad poprawą użyteczności Twojej witryny, zwiększeniem konwersji i atrakcyjności komercyjnej dla użytkowników. Monitorujemy funkcjonowanie strony oraz zmiany w algorytmach wyszukiwarek, które wpływają na wyniki pozycjonowania. Identyfikujemy obszary wzrostu Twojej strony i udzielamy zaleceń dotyczących poprawy biznesu.
Osiągnąwszy najwyższe pozycje, ważne jest utrzymanie osiągniętego rezultatu, zwłaszcza w dziedzinach, gdzie konkurenci również prowadzą intensywną promocję i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego nie zalecamy przerywania prac, aby strona utrzymywała się na czołowych pozycjach.

Kiedy będę mógł ocenić rezultaty optymalizacji mojej strony?

Kiedy będę mógł ocenić rezultaty optymalizacji mojej strony?Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie zauważyć zmiany prowadzące do poprawy pozycji Twojej strony. Tempo awansu do TOP-u zależy od konkurencji w danej dziedzinie tematycznej, regionu promocji oraz jakości samej strony w chwili rozpoczęcia działań promocyjnych.

Czy konieczne jest wprowadzenie poprawek na stronie?

Czy konieczne jest wprowadzenie poprawek na stronie?Każdy system wyszukiwania ma pewne wymagania dotyczące strony ubiegającej się o wiodące pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę strony i jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiednich standardów jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie zmiany są wcześniej uzgadniane z klientem!

Czy współpracujecie z wąskoprofilowymi, specyficznymi stronami?

Czy współpracujecie z wąskoprofilowymi, specyficznymi stronami?Przez lata działalności zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron i firm z dziedzin medycyny, budownictwa, przemysłu, motoryzacji, a także zarówno dużymi, jak i małymi sklepami internetowymi, portalami informacyjnymi, serwisami świadczącymi usługi codziennego użytku i innymi. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością stwierdzić, że jesteśmy w stanie sprostać postawionym zadaniom i pomożemy wam zdobyć swoje miejsce w czołówce.
Nadal się wahasz? Zadzwoń pod podane numery telefonów – a my będziemy w stanie przekonać cię o naszej niezawodności i kompetencjach!

Blog SEO
×