Zrozumiała i komfortowa taryfa, która obejmuje opłatę tylko za docelową grupę odbiorców. Jest korzystna dla firm z szerokim zakresem ofert lub stron internetowych o dużej liczbie stron. Schemat ten jest również odpowiedni dla różnych tematycznych portali informacyjnych (rozrywka, kobiecy itp.).
Zalecamy rozważenie pozycjonowania opartego na ruchu, jeśli jesteś właścicielem:
Zdobądź więcej klientów i sprzedaży już teraz, bez dodatkowych nakładów na reklamę!
Przy pozycjonowaniu strony z naciskiem na przyciąganie docelowego ruchu istotne jest objęcie wszystkich obszarów witryny i biznesu. Aby to osiągnąć, konieczne jest uwzględnienie w pozycjonowaniu jak największej liczby zapytań związanych z tematyką, w tym zapytań o wysokich, średnich i niskich częstotliwościach. Jądro semantyczne stale się rozszerza, co pozwala na uwzględnienie w pracach zapytań, na które pojawiło się zainteresowanie ze strony użytkowników, oraz na odpowiednią optymalizację strony pod te zapytania.
O skuteczności naszych działań świadczą nasze przypadki sukcesu:
Dogłębna analiza witryny pod kątem wskaźników SEO, czynników technicznych i handlowych.
Obliczenie potencjalnej liczby odwiedzających, którą witryna będzie mogła otrzymać w wyniku optymalizacji.
Praca nad jądrem semantycznym oraz sporządzenie specyfikacji technicznej, która obejmuje całą gamę działań mających na celu skuteczne promowanie, zawiera zalecenia dotyczące poprawy użyteczności strony.
Korekta błędów i niedociągnięć na stronie, umieszczanie tekstów sprzedażowych.
Dobór platform reklamowych, tworzenie i umieszczanie linków, monitorowanie ich indeksacji.
Fiksacja zmian, wpływających na pozycjonowanie strony w kontekście ruchu. Analiza ruchu za pomocą narzędzi, które odzwierciedlają odwiedziny na stronie i pozwalają monitorować główne wskaźniki efektywności działania witryny.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
«Wszystko na topie» – transparentna taryfa, korzystna dla stron z niewielką ilością stron (strony promocyjne, strony o wąskiej tematyce), firm oferujących ograniczoną liczbę usług oraz sklepów internetowych z niewielką grupą produktów lub specyficzną ofertą.
Płacisz tylko za osiągnięty rezultat – dni, w których strona zajmowała uzgodnione pozycje w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach. Przedstawiamy Ci pełny raport z wykonanej pracy.
Praca z ruchem jest indywidualna – możesz wybrać taryfę, która jest najbardziej odpowiednia dla Twojej strony.
Poniżej znajdują się rodzaje stron, dla których nie zalecamy rozważania promocji na ruchu. Dla tego typu stron warto zwrócić uwagę na taryfę z opłatą za osiągnięte pozycje lub promocję według zapytań.
Czy możesz dać gwarancję, że wyprowadzisz mój projekt na pierwszą stronę wyników wyszukiwania?
Oficjalna pozycja wyszukiwarek jest taka, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia strony na pierwszej stronie wyników ani stałości jej pozycji.
Można osiągnąć pozycję w czołówce wyników wyszukiwania przy przyspieszonym tempie? Co jest do tego potrzebne?
Pozycjonowanie strony w internecie to kompleksowe działania mające na celu zwiększenie relewantności witryny. Ogromne doświadczenie naszych pracowników, dobrze dopracowane procesy na wszystkich etapach, własna analiza i potężne, wyspecjalizowane narzędzia pozwalają nam wpływać na tempo promocji strony.
Chcesz osiągnąć wysoki wynik w jak najkrótszym czasie? Skontaktuj się z naszymi menedżerami. Pomogą Ci wybrać taryfę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Dlaczego kontynuować pracę nad stroną, jeśli już jest w TOPie?
Zadaniem specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem strony w internecie nie jest jedynie osiągnięcie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad poprawą użyteczności Twojej witryny, zwiększeniem konwersji i atrakcyjności komercyjnej dla użytkowników. Monitorujemy funkcjonowanie strony oraz zmiany w algorytmach wyszukiwarek, które wpływają na wyniki pozycjonowania. Identyfikujemy obszary wzrostu Twojej strony i udzielamy zaleceń dotyczących poprawy biznesu.
Osiągnąwszy najwyższe pozycje, ważne jest utrzymanie osiągniętego rezultatu, zwłaszcza w dziedzinach, gdzie konkurenci również prowadzą intensywną promocję i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego nie zalecamy przerywania prac, aby strona utrzymywała się na czołowych pozycjach.
Kiedy będę mógł ocenić rezultaty optymalizacji mojej strony?
Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie zauważyć zmiany prowadzące do poprawy pozycji Twojej strony. Tempo awansu do TOP-u zależy od konkurencji w danej dziedzinie tematycznej, regionu promocji oraz jakości samej strony w chwili rozpoczęcia działań promocyjnych.
Czy konieczne jest wprowadzenie poprawek na stronie?
Każdy system wyszukiwania ma pewne wymagania dotyczące strony ubiegającej się o wiodące pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę strony i jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiednich standardów jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie zmiany są wcześniej uzgadniane z klientem!
Czy współpracujecie z wąskoprofilowymi, specyficznymi stronami?
Przez lata działalności zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron i firm z dziedzin medycyny, budownictwa, przemysłu, motoryzacji, a także zarówno dużymi, jak i małymi sklepami internetowymi, portalami informacyjnymi, serwisami świadczącymi usługi codziennego użytku i innymi. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością stwierdzić, że jesteśmy w stanie sprostać postawionym zadaniom i pomożemy wam zdobyć swoje miejsce w czołówce.
Nadal się wahasz? Zadzwoń pod podane numery telefonów – a my będziemy w stanie przekonać cię o naszej niezawodności i kompetencjach!
Obecnie społeczność specjalistów SEO przetestowała już wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyróżnić 6 głównych kierunków....
W dzisiejszych czasach społeczność specjalistów ds. pozycjonowania już przetestowała wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyr...
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...