Często ten sposób promocji nazywany jest „według pozycji” i uważany za jeden z najbardziej przejrzystych i zrozumiałych dla klienta taryfów. Pozwala on łatwo ocenić skuteczność prac specjalistów SEO nad zasobem, śledzić dynamikę jego pozycji w wynikach wyszukiwania Google dla ustalonych celowych zapytań.
Ponieważ ten typ pozycjonowania pozwala na podjęcie prac nad wysoko-frekwentowanymi, konkurencyjnymi zapytaniami i skupienie się na poprawie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania dla tych zapytań.
Pracując nad promocją w wynikach wyszukiwania według pozycji, naprawiamy błędy techniczne, poprawiamy jakość poszczególnych stron oraz całej witryny, wypełniamy ją unikalną treścią, pracujemy nad optymalizacją wewnętrzną i zewnętrzną, co prowadzi do poprawy pozycji witryny w wynikach od zapytań o niskiej częstotliwości po te o wysokiej częstotliwości.
Co miesiąc przesyłamy Państwu raport na temat dynamiki pozycji Państwa witryny dla ustalonych zapytań oraz rozszerzony raport dotyczący danych statystycznych.
Podwyższenie pozycji witryny będzie widoczne już po 1,5 – 2,5 miesiąca (terminy mogą się różnić w zależności od tematyki i częstotliwości wybranych zapytań).
Na tempo osiągania wyników wpływa wiele czynników, w tym: tempo akceptacji zaleceń, tempo indeksowania zmian przez systemy wyszukiwania, początkowy stan witryny, budżet projektu itp.
Na początkowym etapie nasi specjaliści analizują popyt i sezonowość zapytań w obszarach zainteresowania klienta. Określają poziom konkurencji dla słów kluczowych, zgodność strony z typami witryn w TOP-10, możliwości rozszerzenia semantyki o sąsiednie obszary.
Aby skutecznie pozycjonować się na docelowych zapytaniach, ważne jest, aby na stronie były wszystkie niezbędne strony docelowe, poświęcone konkretnym obszarom. To pozwoli uczynić stronę bardziej odpowiednią (odpowiadającą na pytanie użytkownika) w wynikach wyszukiwania.
Usunięcie krytycznych błędów mających wpływ na pozycjonowanie to klucz do sukcesu w procesie promocji. Dlatego praca specjalisty zaczyna się od zbadania technicznej strony strony, opracowania strategii naprawy wykrytych błędów.
Optymalizacja pod zapytania polega na dokładnym opracowaniu elementów tekstowych strony: optymalizacji metadanych, treści tekstowych, pracy nad strukturą zawartości, typami stron docelowych oraz wewnętrznym linkowaniu.
Przywabienie ruchu na stronę to jedno zadanie. Warto pamiętać o wskaźnikach handlowych i użyteczności, które wpływają nie tylko na pozycje witryny, ale także umożliwiają konwertowanie ruchu na potencjalnych klientów.
Główny rezultat promocji według zapytań odzwierciedla się w dynamice pozycji strony w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na przyciąganie ruchu na stronę w zakresie promowanych kierunków.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Stała opłata abonamentowa obejmuje promowanie określonego zestawu zapytań w wyszukiwarkach. Lista tych zapytań jest tworzona przez zespół specjalistów ds. SEO na podstawie analizy branżowej, konkurencyjności tematyki i obecnej optymalizacji strony. Lista słów kluczowych może być dostosowana z uwzględnieniem Państwa preferencji.
Dajemy również możliwość poszerzenia listy dobranej dla zapytań. W takim przypadku koszt prac związanych z nowymi zapytaniami będzie zależał od ich częstotliwości, co może oznaczać, że promowanie strony dla dodatkowych zapytań o niższej częstotliwości może być tańsze niż dla zapytań o średniej i wysokiej częstotliwości.
Czy możesz dać gwarancję, że wyprowadzisz mój projekt na pierwszą stronę wyników wyszukiwania?
Oficjalna pozycja wyszukiwarek jest taka, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia strony na pierwszej stronie wyników ani stałości jej pozycji.
Można osiągnąć pozycję w czołówce wyników wyszukiwania przy przyspieszonym tempie? Co jest do tego potrzebne?
Pozycjonowanie witryny w sieci to kompleks działań mających na celu zwiększenie spójności zasobu. Ogromne doświadczenie naszych pracowników, sprawdzone procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim zastosowaniu pozwalają nam wpływać na tempo promocji witryny.
Chcesz osiągnąć wysoki wynik w jak najkrótszym czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą Ci wybrać plan, który najlepiej Ci odpowiada.
Dlaczego kontynuować pracę nad stroną, jeśli już jest w TOPie?
Zadaniem specjalistów pracujących nad promocją strony w sieci nie jest tylko osiągnięcie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad wygodą Twojej strony, zwiększeniem konwersji i jej atrakcyjnością handlową dla użytkowników, kontrolujemy działanie witryny oraz zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty wzrostu Twojej witryny i udzielamy wskazówek dotyczących poprawy biznesu.
Osiągnięcie wysokich pozycji to nie wszystko – ważne jest również utrzymanie uzyskanego wyniku, zwłaszcza w tematykach, w których konkurenci również aktywnie się promują i mogą Cię wyprzedzić z czasem. Dlatego nie zalecamy zaprzestawania prac, aby witryna pozostała na pierwszych pozycjach.
Kiedy będę mógł ocenić rezultaty optymalizacji mojej strony?
Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie zauważyć zmiany prowadzące do poprawy pozycji Twojej strony. Tempo awansu do TOP-u zależy od konkurencji w danej dziedzinie tematycznej, regionu promocji oraz jakości samej strony w chwili rozpoczęcia działań promocyjnych.
Czy konieczne jest wprowadzenie poprawek na stronie?
Każdy system wyszukiwania ma pewne wymagania dotyczące strony ubiegającej się o wiodące pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę strony i jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiednich standardów jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie zmiany są wcześniej uzgadniane z klientem!
Czy współpracujecie z wąskoprofilowymi, specyficznymi stronami?
Przez lata działalności zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron i firm z dziedzin medycyny, budownictwa, przemysłu, motoryzacji, a także zarówno dużymi, jak i małymi sklepami internetowymi, portalami informacyjnymi, serwisami świadczącymi usługi codziennego użytku i innymi. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością stwierdzić, że jesteśmy w stanie sprostać postawionym zadaniom i pomożemy wam zdobyć swoje miejsce w czołówce.
Nadal się wahasz? Zadzwoń pod podane numery telefonów – a my będziemy w stanie przekonać cię o naszej niezawodności i kompetencjach!
Obecnie społeczność specjalistów SEO przetestowała już wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyróżnić 6 głównych kierunków....
W dzisiejszych czasach społeczność specjalistów ds. pozycjonowania już przetestowała wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyr...
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...