Title Image

Pozycjonowanie witryn informacyjnych i serwisów z wiadomościami

Stworzymy spersonalizowaną strategię maksymalizacji ruchu dla Twojej strony informacyjnej.
O witrynach informacyjnych

Różnice między portalami informacyjnymi

Dla witryn informacyjnych tradycyjna optymalizacja dla wyszukiwarek jest mało skuteczna. Zbieranie jądra semantycznego dla witryn informacyjnych różni się od tego dla zasobów komercyjnych, ponieważ znaczną część treści witryny stanowią artykuły z zapytaniami o niskiej częstotliwości, które tracą aktualność po kilku dniach od opublikowania.

O specyfice

Specyfika projektów i pracy

Dla promocji witryn informacyjnych opracowujemy spersonalizowane strategie, które obejmują podstawowe metody SEO oraz nietypowe techniki promocji. Przeprowadzamy prace nad zwiększeniem zaufania odwiedzających i wyszukiwarek do witryn, ponieważ strony informacyjne i wiadomości należą do tematyki YMYL – «Your Money or Your Life». Głównym celem promocji jest zwiększenie ruchu.

Doświadczeni specjaliści z Seologic zapewnią wzrost ruchu i zwiększą widoczność zasobu w wyszukiwarkach.

Aby osiągnąć maksymalizację ruchu na stronie internetowej, można wykorzystać kombinację narzędzi i metod promocji w internecie.

Narzędzia wykorzystywane do przyciągania ruchu na zasób.

Praca z agregatorami wiadomości i strumieniami informacyjnymi
Reklama ukierunkowana
Skuteczne metody pozycjonowania

Przy pozycjonowaniu witryn informacyjnych wykorzystuje się różnorodne metody promocji i zwiększenia ruchu. Pozycjonowanie obejmuje analizę konkurencji, tworzenie jądra semantycznego, audyt zasobu oraz opracowanie strategii pracy z przepływami wiadomości

Kliknij na link i zapoznaj się z przykładem maksymalizacji ruchu na stronie informacyjnej, gdzie w ciągu 7 miesięcy pracy udało nam się zwiększyć organiczny ruch pięciokrotnie dzięki wewnętrznej optymalizacji treści.

Pozycjonowanie w wynikach organicznych0
Ruch reklamowy0
Konta w mediach społecznościowych0
Zarządzanie reputacją0
Dowiedz się, jaka jest cena promocji witryny informacyjnej!

Jak będziemy generować ruch na naszą stronę informacyjną i serwis wiadomości?

1
Pierwszy krok
Optymalizacja poprawnej indeksacji strony

Dla witryn informacyjnych kluczową kwestią jest właściwa konfiguracja indeksacji stron. Z niską prędkością indeksacji portal będzie tracił ruch na nowe strony z aktualnymi wiadomościami. Dlatego w pierwszej kolejności przeprowadzany jest audyt techniczny witryny, w wyniku którego naprawiane są błędy w pliku robots.txt, usuwane zdublowane strony, konfigurowane przekierowania dla stron nieistniejących, pracuje się nad mapą strony, a także dodawane są nagłówki h1 do wszystkich stron witryny.

2
Drugi krok
Analiza semantyki

Dobieranie słów kluczowych (SK) dla witryny o tematyce informacyjnej w taki sam sposób, jak dla tematyki komercyjnej, jest mało efektywne. Na stronie pojawia się codziennie nowa zawartość i rozszerzanie zakresu semantycznego może być nieograniczone, a niektóre zapytania szybko tracą na popularności.

W celu ciągłego pozycjonowania i monitorowania pozycji, dobieramy zapytania dla poszczególnych tematycznych kategorii wiadomości, zapytania w formacie „wiadomości z miasta” oraz zapytania informacyjne, które nie tracą na popularności.

3
Trzeci krok
Optymalizacja wewnętrzna treści.

Ważnym czynnikiem pozycjonowania zasobu informacyjnego jest unikalność i wartość treści. Zarządzanie treścią jest praktycznie niemożliwe, ponieważ generuje ją redakcja. Dlatego na początku procesu pozycjonowania przeprowadzamy analizę unikalności nowości i artykułów oraz wyjaśniamy redaktorom istotność umieszczania na stronie właśnie unikalnych materiałów informacyjnych.

Także przeprowadzana jest optymalizacja meta tagów, nagłówków i obrazów w opublikowanych artykułach, udzielane są zalecenia dotyczące wypełniania meta tagów i nagłówków dla przyszłego kontentu, aby publikacje były zoptymalizowane pod kluczowe słowa już na etapie ich tworzenia.

4
Czwarty krok
Generowanie ruchu z agregatorów wiadomości i strumieni aktualności.

Znaczną część ruchu na stronach informacyjnych i wiadomościowych można uzyskać z systemów rekomendacyjnych. Aby maksymalizować ruch, należy dodać witrynę do strumieni, zoptymalizować ją pod kątem tych systemów, opracować strategię prowadzenia kanałów i regularnie publikować treści.

5
Piąty krok
Praca z czynnikami E-A-T (ekspertyza, autorytet, wiarygodność)

Podczas naszych działań przeprowadzamy analizę witryny i tworzymy zalecenia dotyczące poprawy czynników E-A-T. Dla witryn informacyjnych istotne jest:

  • Aktualność informacji.
  • Brak błędów gramatycznych i interpunkcyjnych.
  • Użycie profesjonalnych terminów i stylu zgodnego z tematyką.
  • Wykorzystanie cytatów od ekspertów i faktów z wiarygodnych źródeł, z podaniem odnośników.
  • Obecność linków do dodatkowych materiałów na temat, pokrewnych artykułów i pełniejszego ujawnienia informacji.
  • Wskazanie autorów artykułów.
  • Przestrzeganie standardów profesjonalnego dziennikarstwa.
  • Wskazanie wszystkich użytych źródeł informacji.
6
Szósty krok
Analiza trendów

Aby zdobyć szybki ruch, warto śledzić trendy i sezonowy popyt. W tym celu tworzymy listę wydarzeń sezonowych i wcześniej przygotowujemy zalecenia dla redaktorów portalu dotyczące pisania artykułów na tematy, na które popyt wzrośnie w przyszłości. Do monitorowania popytu wykorzystujemy narzędzie Google Trends.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

Formułowanie celów

Na jakie wskaźniki się koncentrujemy podczas świadczenia usług w zakresie pozycjonowania (KPI)

Zwiększenie ruchu na stronie.

Poprawa wskaźników behawioralnych (zmniejszenie współczynnika odrzuceń, wzrost zaangażowania, średniego czasu spędzonego na stronie, liczby odwiedzanych stron).

Wzrost widoczności strony w wyszukiwarkach.

Dowiedz się o kosztach optymalizacji Twojego portalu informacyjnego!

Co warto robić i czego nie warto robić.

Co nie warto robić:

  • Podejmowanie sztucznego zwiększania wskaźników zachowań.
  • Wykonywanie działań, które nie przyniosą efektów w kontekście danej kategorii witryn.
  • Koncentrowanie się wyłącznie na jednym wskaźniku efektywności SEO.

Jak postępujemy:

  • Dobieramy skuteczne metody promocji, dostosowane do dziedziny witryny.
  • Pracujemy nad poprawą użyteczności.
  • Tworzymy strategie oparte na problemach witryny, wykonując na początku bardziej krytyczne zadania, które przynoszą efekty.
Jednobrandowe strony internetowe
Projekty o ograniczonej tematyce produktów i usług
Strony internetowe z produktami charakteryzującymi się ograniczonym popytem, rzadkimi, ekskluzywnymi lub drogimi towarami.
Projekty o ograniczonym budżecie, skupiające się na stopniowym rozwoju poprzez pozycjonowanie zarówno dla konkurencyjnych, jak i niszowych zapytań.

Pytanie i odpowiedź

Kiedy oczekiwać efektów promocji?

Kiedy oczekiwać efektów promocji?Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac zauważysz zmiany prowadzące do poprawy pozycji witryny i wzrostu ruchu. Tempo osiągnięcia czołowych pozycji zależy od konkurencji w dziedzinie tematycznej, regionu promocji, jakości strony w momencie rozpoczęcia działań, tempa zatwierdzania i wdrażania zaleceń oraz innych czynników.

Kto będzie wdrażać zalecenia i techniczne ulepszenia?

Kto będzie wdrażać zalecenia i techniczne ulepszenia?Wdrażanie zaleceń istotnych dla SEO może być realizowane za pomocą wtyczek lub gotowych rozwiązań, nie wpływając na zmiany w funkcjonalności strony. Te zadania są wykonywane przez naszą firmę, biorąc pod uwagę istotność i poziom projektu. Dla realizacji pozostałych zaleceń zalecamy skorzystanie z usług specjalistycznej agencji internetowej lub programisty strony, który lepiej zna specyfikę i techniczne aspekty Twojej witryny.

Czy mogę użyć dostarczonych przez klienta tekstów do wypełnienia stron?

Czy mogę użyć dostarczonych przez klienta tekstów do wypełnienia stron?Tak, możemy użyć dostarczonych przez Państwa tekstów. Jednakże przed tym zostaną one sprawdzone pod kątem unikalności, nadmiernej ilości słów kluczowych i poprawności językowej przez naszego redaktora (w razie potrzeby zostaną wprowadzone poprawki). Specjalista SEO zaproponuje zalecenia dotyczące dodania brakujących słów kluczowych. Ostateczne teksty zostaną przesłane do Państwa w celu zatwierdzenia.

Od czego zależy koszt promocji?

Od czego zależy koszt promocji?Koszt usług zależy od kilku kluczowych czynników. Cena jest ustalana na podstawie takich elementów jak wielkość promowanego serwisu, liczba promowanych fraz, pozycje strony wśród konkurentów, możliwość przeprowadzenia prac technicznych i inne. Aby poznać koszt dla Państwa projektu i wyjaśnić wszelkie szczegóły, zachęcamy do kontaktu z naszymi menedżerami!

Kto będzie pracować nad Państwa stroną internetową?

KIEROWNIK DZIAŁU SEO

  • Specjalista SEO
  • Copywriter
  • Projektant (graficzny)
  • Redaktor
  • DTP (Desktop Publishing) Specjalista
  • Programista

MENADŻER PROJEKTU

KIEROWNIK DZIAŁU ANALIZY

  • SEO-analityk
  • Specjalista ds. użyteczności (usability)

Blog SEO

×